Mă trezesc cu capul încă pe pieptul lui Niall. Îl cunosc de câteva zile si deja ma simt atrasă de el. Nu. Doamne. Mintea mea o ia razna azi.
Îmi ridic capul și mă uit la el. Încă doarme. Mi-am pus capul înapoi nevrând să îl trezesc. Fără să îmi dau seama adorm la loc.
*
Îmi deschid ochii și mă uit în sus la el. E treaz.
-Neața,aseară ai adormit pe mine și nu am vrut să te trezesc,îmi spune cu un mic zâmbet.
-Hei,spun și mă ridic în capul oaselor,nu-i nimic nu am mai dormit așa de bine de ceva timp.
-E bine atunci.
-Foarte bine,ii spun si il pup pe obraz el rosind.Max Pov'
Imi da un pupic pe obraz,ah ce dragut suna si eu rosesc. De ce dracu' am rosit? Ma simt atras de ea,dar intr-un fel ciudat. Eu,Max Gilbert cel care doar avea aventuri de-o noapte si nu ma interesa daca ele sufereau sau ceva. Da. E diferit. Cand am vazut-o am zis ca trebuie sa fie urmatoarea care v-a ajunge in patul meu. Am zis ca am sa i-o trag si am sa o las. Dar observ ca planurile mele se schimba. Ceva la ea ma atrage si nu stiu ce. Ce plm se intampla cu mine?
-Ma bucur,ii spun.
Se ridica din pat indreptandu-se spre baie. Dupa vreo 15 min se intoarce.
-Ti-e foame? ma intreaba.
Ma ridic si dau din cap afirmativ. Deschid usa facandu-i semn sa treaca si ies si eu inchizand usa dupa mine.Erika Pov'
Am mancat clatite si acum ma indrept spre cemera mea pentru a ma imbraca. Ma duc la Maya.
Dupa ce ma imbrac il salut pe Max,cobor ii dau o imbratisare tatei si ies pe usa.Dupa 15 min ajung in fata casei Mayei.
Bat la usa si nici nu apuc sa imi pun mana la loc pe langa corp ca imi si deschide fratele ei.
A. Da. Lucas. Uitasem complet de el. Mi-a placut de el cand eram mai mica si faptul ca cu el am avut primul sarut ma face inca sa ma simt atrasa de el. Dar vreau ca deocamdata sa raman virgina. Asa ca mai bine nu.-Buna Erika,ma saluta cu un zambet pervers pe fata.
-Hei si tie,ii spun enervandu-ma din cauza zambetului aluia. Unde e sorata?
-Sus in camera.Imi face loc sa intru,iar eu trec ca un fulger de el indreptandu-ma spre camera prietenei mele.
Dau buzna in camera gasind-o pe Maya in chiloti si sutien. Cad pe jos razand isteric de fata ei speriata.-Ce dracu' faci aici Erika?! ma intreaba aceasta ,fata ei facandu-ma sa rad si mai tare.
-Stiai si tu ca nu ve-i scapa de mine,spun ranjind spre ea.
-O dar vai ce draguta esti tu,zice in timp ce isi punea bluza pe ea.
-Nu am nevoie de introducere pentru ca stii si tu din ce motiv am venit.
-Normal ca stiu in plm.
-Impaca-te cu Austin,ti-o spun pentru a nu stiu cata oara pe saptamana asta.
-Pentru ce? Sa ma insele din nou? Nu multumesc.
-Maya. Inca il iubesti. Si el te iubeste. Recunoaste ca a facut o greseala. Si ii pare foarte rau.
-Nu.
-Fii arenta aici! Daca regurg la masurile de urgenta nu o sa fie de bine. Uite-te bine la mine. Te ve-i impaca cu el.Ies pe usa,indreptandu-ma spre casa. Nu vrea sa se impace cu el asa? Bine Maya. Ve-i ajunge fata in fata cu el fie ca iti place fie ca nu.
Ajung acasa si intru peste Austin in camera. Era doar in boxeri.-Ce dracu' aveti toti azi?
-Adica? ma intreaba privindu-ma confuz.
-Mai intai Maya acum tu. Da mai imbracati-va fratele meu.
-Ai vorbit cu Maya? ma intreaba eu simtind speranta din voacea lui.
CITEȘTI
Viața Laylei
FanfictionEl nu e cum credeam eu că e. M-a dezamăgit. Am crezut mereu în el. De ce îmi face asta acum? Toți anii ăia în care m-am invinovățit...ca să ce? Să aflu ce este el abia acum. Oficial îl urăsc pe Dumnezeu. De ce eu ? Ce am făcut? Ce am făcut să merit...