Ajung acasă și o sun pe Maya.
-Alo?
-Bună Maya. Ce faci?
-Ăm...bine tu?
-Poți să vii la mine?
-Ok. Ajung in 15 min.
-Pa.Bun. M-am gândit să nu fiu subtilă. O să îi spun direct.
Dupa 10 min
Aud soneria sunând și mă îndrept spre ușă pentru ai deschide ușa Mayei. Maya este o fată foarte dificila și o persoană greu de abordat.
-Layla,treci la subiect. Știu că m-ai chemat cu un motiv.
-Ah. Ți-ai dat seama.Deci nu mai am nevoie de introducere. Împacă-te cu Austin.
-Și mă rog,de ce aș face-o?
-Maya. Austin ține mult la tine si m-a rugat să îl ajut.
-Și?
-Cum adică "si". Eu mă chinui aici să vă împac iar tu nu mă ajuți deloc!
-Explică te rog,spune ea începand sa râdă de fața mea.
-Deci.Ești o proastă pentru că nu te împaci cu el deoarece,căci că fiindcă ține mult la tine tâmpit-o. Și vrea să vă împăcați pentru că te iubește bla bla bla...
-Nu ești prea convingătoare,zice răzând de prostia mea.
-Te împaci sau nu cu el?
-Nu știu.
-Maya. Te iubește,spun devenind serioasă.
-Mda. Nu mă convingi așa ușor. Mi-a distrus încrederea pe care o aveam în el și nu o va caștiga așa ușor înapoi,spune și iese trântind ușa după ea.
Of dar complicată mai ești! Spun ducându-mă în camera mea și adormind imediat.*
A doua zi de dimineață mă trezesc,mă duc la baie și mă pregătesc pentru scoală. Mă îmbrac,îmi iau ghiozdanul în spate și mă îndrept spre scoală.
Intru in clasă ma așez în bancă și observ că un băiat nou stă lânga mine. Avem un coleg nou? Hm..-Bună. Eu sunt Layla.
-Hei. Ma cheama Niall,spune dând mâna cu mine.
Simt un fior pe sira spinării și imediat mă fac roșie ca focul. Ce dracu? Eu nu roșesc la chestii dastea!
Restul zilei trece normal purtând conversații despre fel si fel de subiecte cu noul coleg. La sfârșitul orelor facem schimb de numere de telefon,iar fiecare se îndreaptă spre casa lui.Mă simt într-un fel astrasă de el. Ce?! Layla trezeste-te maică! Ești nebună? Nu s-ar uita la tine în veci,plus că tu vrei să te împaci cu Matt.
CITEȘTI
Viața Laylei
FanfictionEl nu e cum credeam eu că e. M-a dezamăgit. Am crezut mereu în el. De ce îmi face asta acum? Toți anii ăia în care m-am invinovățit...ca să ce? Să aflu ce este el abia acum. Oficial îl urăsc pe Dumnezeu. De ce eu ? Ce am făcut? Ce am făcut să merit...