Deel 2.

30 2 0
                                    

Noor:

Rond een uur of half 3 ben ik eindelijk klaar met het hele huis. De woonkamer is ingericht zoals ik het in mijn hoofd had, de slaapkamer is klaar en al mijn kleren zijn uitgepakt en zitten in de kast. Ik besluit om nou maar even te douchen, zodra ik gedoucht heb trek ik mijn lingerie aan.  Ik trek een wit jurkje aan met mijn nieuwe bruine sandaaltjes van de zara, mijn make-up houd ik gewoon natural. Precies om 4 uur ben ik klaar en meteen gaat de bel, ik ren naar de bel en trek hem enthousiast open 'hee me.....'verder kom ik niet want Bibi en Roos staan niet voor de deur maar Mike staat er. 'uh hai sorry ik dacht dat je iemand anders was' zeg ik. 'hee haha maakt niks uit ik wou alleen even iets melden.' 'Oke wat dan?' 'Ik geef vanavond rond 9 uur een feestje en ik wou je even waarschuwen dat je misschien geluids overlast krijgt' ik antwoorde niet meteen maar toen had ik een briljant plan 'het maakt mij niks uit op 1 voorwaarde' 'dat is?' Vroeg mike. 'Dat mijn vriendinnen en ik ook mogen komen!' Vroeg ik redelijk brutaal. 'Deal!' 'Yess thanks!' Zei ik blij. 'Ik zie je vanavond' en met een knipoog liep hij naar zijn eigen huis. Oh wat is hij hot. Een kwartier later ging de bel weer, ik stond op en liep naar de deur. 'Heee gir..' Verder kwam ik weer niet want Roos en Bibi stonden niet voor de deur maar Mike. 'Oh jij weer' lachte ik. 'Ja ik weer' lachte hij terug' *dying* 'ik had nog een vraag, heb je misschien een box die ik mag lenen?' 'Ja hoor, wil je hem nu of moet ik hem straks voor je meenemen?' 'Neem hem straks maar mee' 'oke komt goed doeii' en ik deed de deur weer dicht. Nog geen minuut later ging de bel weer. 'Wat no...' Verder kwam ik niet want ik zag dat het Roos en Bibi waren.

-------

YoursWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu