Voor de mensen die zich afvragen hoe Noor eruit ziet: hier boven een plaatje van madison beer als Noor.
💜
--------------------------------------Kreunend van de hoofdpijn word ik de volgende ochtend wakker. Ik hoor zo'n irritant stemmetje in mijn hoofd zeggen "eigen schuld had je maar niet zoveel moeten drinken" maar ja je moet toch iets doen als je een halfuur naar het levensverhaal van jack moet luisteren. Ik begin meteen weer te kreunen als ik eraan terug denk. Jack is opzich wel aardig maar ja niet mijn type zoals je gemerkt hebt. Bibi word plots wakker en rent meteen naar de wc om haar maag inhoud er uit te gooien. En Roos die ligt, huh wat? Waar is Roos? 'Biebs? Weet jij waar Roos is' vraag ik Bibi als ze de woonkamer in komt lopen. 'Nope geen idee, ik ga nog even liggen' zegt ze. Dan denk ik ineens aan Emiel. Ja daar zal ze zijn! Dus ik die nog half dronken ben loop met mijn vrolijke kop de galerij op. Ik bel aan en dan doet Mike de deur open en kijkt me blij aan. Voor hij wat zegt scant hij met zijn ogen mijn lichaam, ik bedenk me "hm waarom zou hij dat doen" dus ik besluit om toch maar even te kijken. En tot mijn grote schrik zie ik dat ik daar verdomme alleen in een te groot t-Shirt sta met een string eronder en begin spontaan weer te zuchten. Dat heb ik weer! 'Uhm ja het spijt me ik ben nog niet wakker, maar uh is Roos hier?' 'Goeiemorgen schoonheid' antwoord hij met een grijns. Op dit moment zou ik toch graag door de grond willen zakken zo hup Jack zijn Appartement in. 'Maar ja inderdaad Roos is hier, ze slaapt op het logeerbed met Emiel' 'Mag ik misschien even binnenkomen om haar te roepen' 'Tuurlijk' en hij gaat een stapje opzij. Hij wijst me de weg en ik stap de kamer binnen. 'Roos joehoe' en ik schud haar door elkaar.
3 uur later ben ik eindelijk weer nuchter en zitten we aan de eet tafel. Roos en Emiel hebben verder niets gedaan voor het geval je dat dacht. 'Ik voel me zwaar kut' zucht Bibi. 'Same' zeggen Roos en ik in koor. Ze pakken nog even hun spullen en vertrekken dan naar huis. Roos woont nog thuis en Bibi woont ook op haar zelf.
Als ik aan het koken ben gaat de bel en ik vermoed dat het Mike is. Dus zodra ik de deur open doe kijk ik ook niet verbaasd. 'Hai ik kom de box terug brengen. Bedankt voor het lenen.' 'Oh thanks, kom maar even binnen' antwoord ik en hij stapt het huis binnen En gaat op de bank zitten. 'Ik wil nog even mijn excuses aanbieden voor vanmorgen toen ik half naakt voor je deur stond' hij begon hardop te lachen en antwoorde 'haha maakt niks uit, het was een prettig gezicht' en ik begin spontaan weer te blozen. 'Wil je mee eten?' Vraag ik hem. 'Als dat geen probleem is' 'tuurlijk niet.' Ik dek de tafel even en zet de pan met pasta op tafel. 'Ziet er goed uit' glimlacht Mike.
Nadat we het eten op hebben praten we nog wat en vraagt hij: 'heb jij eigenlijk een vriend' 'uh nee dat is een tijdje geleden uitgegaan' vertel ik hem. 'Wat een domme jongen als ik hem was had ik je nooit laten gaan' natuurlijk ben ik op dit moment zo rood als de tomatensaus in de pan. 'En uh jij heb jij een vriendin?' 'Nee' 'oh gelukkig' floept er uit mijn mond. Ohoh.
------------------------------------
JE LEEST
Yours
RomanceNoor verhuist van Friesland naar Amsterdam om daar aan een nieuwe studie te beginnen. Haar doel was om samen met haar vriendinnen Bibi en Roos die ze kent via de nieuwe studie een mooi studenten leven te beginnen. Maar dan komt de nieuwe buurman naa...