Deel 4.

20 3 0
                                    

Als we de sushi op hebben besluit ik om nog even een snelle douche te nemen, en Bibi en Roos douchen na mij en kijken alvast in mijn kleding kast. Ik pak mijn baby blauwe victoria's secret lingerie en ga douchen. Zodra ik gedoucht heb en mijn lingerie aan heb komt Roos de badkamer in. 'You sexy bitch!' Schreeuwt ze. Ik lach even en laat Roos douchen. Ik loop de slaapkamer in en zie Bibi met een mooi groen strapless jurkje in haar handen staan. 'Doe die, die kleur past echt bij je' ze glimlacht en knikt vervolgens. Ik trek een zacht roze jurk aan en krul mijn haar. Ondertussen heeft Roos een rood jurkje aangetrokken en borsteld haar haren.

Het is half tien wanneer we aanbellen bij Mike. Hij doet zelf de deur open en Bibi stelt zich nog even voor. Bibi en Roos lopen voor me uit en Mike pakt mijn arm en fluistert 'je ziet er mooi uit'. Ik voel dat ik moet blozen en glimlachend zeg ik 'dankje, jij ziet er ook niet verkeerd uit' en geef hem nog een knipoog. We lopen samen de huiskamer in en ik zie dat Roos al bij Emiel op schoot zit. Bibi heeft ook al een jongen ontmoet en zit met hem te praten. Ik kijk de kamer rond en zie nog een paar jongens zitten en een paar meiden zitten op hun schoot. 'Wil je wat drinken?' Vraagt Mike. 'Graag zal ik even meelopen?' 'Ja prima' en we lopen samen naar de keuken. Ik krijg een vodka redbull in mn handen gedrukt.

Een paar uur en drankjes verder zit Roos haar tong ondertussen bij Emiel in zijn mond en is Bibi verplaatst van de bank naar de Jongen (die Sam heet) zijn schoot. En ik zit gewoon op een stoel een beetje met jack te praten. Ik hoor je denken, wie is jack? Nou een uur geleden toen ik genoeg drankjes ophad en ik aan het flirten was met Mike. Ging ineens de deurbel, en tadaa Jack kwam binnen. Mike die ging even naar zijn vrienden om daar even mee te praten, en ondertussen had Jack me in het oog. En kwam heeel vrolijk op me afstappen, 'hoi ik ben Jack, ik woon hieronder' OH NEEEE 'Oh hai ik ben Noor en ik woon naast Mike' 'Nu zijn we een soort van buren' giechelt hij. Ooit een jongen horen giechelen als een paard? Nee ik dus ook niet totdat ik Jack ontmoette. 'Ja soort van' glimlachte ik. 'Ik ga even een nieuw drankje halen' zei ik.
Toen ik een kwartier later terug kwam, was er alleen nog plek naast Jack. Ik ging er zitten en zag Bibi er ook naast zitten bij Sam opschoot. Net toen ik tegen haar wou praten ging ook jawel haar tong bij Sam naar binnen. En kreunend zakte ik onderuit. 'Je bent er weer' hoorde ik Jack zeggen. 'Jaa' zei ik terug. Ik pakte mijn mobiel en zag dat ik een berichtje had van mijn moeder en reageerde daar even op. Ondertussen was Jack zijn hele levensverhaal aan het vertellen en ik knikte af en toe afwezig.
Mike wenkte me en ik zei tegen Jack 'oh sorry maar Mike roept me ik ga even naar hem toe' Ik rende haast naar Mike en sleurde hem mee naar de hal. 'Doe dat nooit meer!' Zuchte ik. Mike begon hard te lachen. 'Sorry babe' fluisterde hij in mijn oor en ik begon meteen te blozen.

----------------

💜

YoursWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu