Anlatmıştım ya hani size uzun uzun . 8 Şubat 2014 diye . İlk aşkım demiştim . O günden sonra ilkkez iki gün önce metroda okula giderken karşılaştık . Direk baktı gözlerime . Saclarım yine kısa tabii . Bakıştık bisüre öyle . İçimde kıpırdayan hiçbişey yokken , gözlerine bakmaktan utandığım adamın gözlerine baktım derin derin . Ne şiirler , ne yazılar yazdığım gözlerin en derinlerine daldım birara . Oda baktı bana . Okula geldiğimizde aynı durakta indik . Okullarımızda yakın zaten . İki sokak filan arada . Sigara içmek için arkadaşımla gectik bizimkilerin yanına . Markete uğradım sigara almak için . Cıktığımda tam karsımdaydı . bakıyordu gözlerime'' ne bakıyorsun ? '' demek istedim . Hesap sormak istedim yapamadım . Canım yanmadı ama . Gülümsedi birara bana , gülümsemedim bile . Gectim yanından . Sigara içerken döndüm biara bana baktığını gördüm ; cevirdim kafamı hemen . Bugün de . Sigara içiyorduk . Tam karsımdaymıs meğer . Arkadaşlarım '' şu cocuk niye sana bakıyor Aslı ? '' diyince dönüp gördüm bende . Karşımdaydı yine ve yine . Sadece 1 yıl önce herşeyiyle ezbere bildiğim adam durmuş beni izliyordu . Sigaramdan cektim ; dumanımı üflerken baktım yüzüne . Hala resimlerinde çizdiğim gibiydi . Sakalları cıkmıstı sadece . Tarzı değişmişti ... Ama gülüşü hala aynıydı tabiiki . Kafamı cevirdim 10 dakika sonra filan yoktu orda ... Baktım oraya biraz , boşluğu belli oluyordu hemen . Eksikliği ne kadar gecerse gecsin belli ediyordu şu kalbimde belki cok hafifti ama ediyordu işte . Arkadasım işaret yapınca döndüm tekrar ; bir kıza sarılmış geliyordu . Kalbimde en arkada çok diplerde , bişeyler kıpırdadı yada sızladı gibi oldu . Eskisi kadar olmasada hissettim o acıyı , eskisi kadar yanmasada garip bir histi işte . Gülerek gectiler karsıma o yaktı sigarasını . Kız '' kardeşim niye geldik buraya anlamadım '' diyince bakışlarımız buluştu direk . Sırf bana inatmı yapıyor diye gecirdim içimden . Sonra sacmalama be dedim . Ama yine ve yine benim tahmin ettiğim ama tahmininden bile vazgectiğim şeyi yapmıştı . '' Birisinin yarası sızlarmı diye merak ettim kardeşim . Ama sızlamıyormuş '' diyince doldu gözlerim . Söyledikleri için değil , ben onun düşündüğünü yine tahmin etmişken o kalbimin en derinlerindeki yarayı bilememişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TWİTRAFTROLOJİ
ChickLitEn masumu da " platonik aşk "dedikleri olsa gerek. Bie merhabayı yıllarca beklemek ; belki onun yaşadığı sokaklardan görürüm umuduyla geçmek defalarca... Bir bakışı yakalamak mesela . O bakışa anlamlar sığdırmak ... Milyonlarca anlamlar sığdırmak...