Puuff okul! Ne kadar sıkıcı diye düşünürken telefonuma gelen mesaja baktım. Beren mesaj atmıştı. Kilidi açtıktan sonra ekrandaki fotoğrafa baktım. Eski sevgilimin fotoğrafı duruyordu. Yüzümü ekşittim.Tipsiz kıro.Neyse önce mesajıma bakmalıyım.
Kanki nrdesn? Bulusak mi okula giderz Cevap yazdım.15 dakikamız bu konuşmaya gitti.
Mal misin zatn bulsmicaz mi oklda?
Salak yemek yeruk.daha yarim saat var.
Hmmm peki birazdan cikarm.marketin orda bkle beni.ok.?
Ok. Ahh çok sıkıldım. Bi duşa girsem nefis olur. Bugün tersten mi kalktım ne?
Duşta en sevdiğim şarkıyı soyleyerek ferahladim.Bu arada aşağıda
Hı hı evet canım toplantıyı bugüne transfer et oldu mu peki hmmm tamam. Asuuuuuuu kızım hadi kalk artık! Ne yapıyo bu kız? Yine kesin gece uyumadi sabah kalkamiyor. Akşam yatmaz sabah kalkmaz bu ne ayol? Asuuuuuuu! ! Aaaa nerde bu kız? Asuu? Ha? Banyodan ses geliyor yine mi duşa girdi?
Dustan sonra
Lalalalalalala zzzzzzzzzzz.
Aloo?
Kanka ne zaman geleceksin haftaya cuma nasıl olur?
Ayy sus be duştan çıktım keyfimi bozma.
Lan hadi be açım ben cani insan
Ay tamam geldim bırak da giyineyim dimi benim canım gerizekalım
Iyi hadi bay bay
Bay.
Salak ya . Şu okul formaları ne kadar uyumlu ya sokağa hep bunla mı ciksam ne ? Saçlarımı taradım topuzumu yaptım. Makyajımi da yaptım. Anneee ben çıkıyor.
Nereye kızım kahvaltı nolacak?
Mother give me money .(Anne bana para ver.)
Yok ya niyeymis?
Beren le buluscaz.
Ohh valla bu ne ya?
Ya anne Allahın kitabın varsa ya ?
Al . Zikkimlan. Bu haftalık harcligin ona göre.
Ne 50 tl mi oha be sirketin mi iflas etti anne. Ne az!
Kıymetini bil !
Ben çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN NEFRET EDİLECEK KADAR KÖTÜ BİRİ MİYİM
Подростковая литератураBu hikayede çevresine kötü davranan bir genç kızın hikayesi anlatılıyor . Bakalım değişebilecek mi ?