PLAN

13 0 0
                                    

Bunu eminim ki Aylin yaptı. Ama sorun değil. Ceren bir bilgisayar uzmanıymış. Kamera kayitlari vb. Sayesinde Aylini yakalayacağız. Tek gereken birinin bekçinin kulübesine girip o usb yi alması. E buda benim için çocuk oyuncağı. Hmmm ama biri bekçiyi oyalamali. O da Ömer'in işi. Öğle yemeğinde yemekhaneye inip ömer'i çağırdım. Bu arada Ceren ömer e aşık. ......    

Ömer'in ağzından

Asu benden çok zor bir iş istiyor. Yani salih amcayi kimse oyalayamaz ki... Ayrıca yakalanirsak başımız d erde girer. Ve bir uzaklaştırma daha sonra annemden harika terlik şov.

Üzgünüm Asu ben bunu yapamam.

Ömer yalvaririm. Bak annenle ben konuşurum gerekirse.

Ama.

Nolur ömer.
Ceren lafa atladı.

Evet ömer nolursun. O Aylin denen kız Asu yu zehirledi. 
Bu ara da Asu şey ben o ilaç satan çocuğu buldum.

Ne?! Kimmiş?

Mert Özcan. Bu sefer ömer konuştu.

Vay p*ç.

Noldu ki

Önceden kankamdi.

Ne yani Umuttan bile mi kanka

Evet. Daha sonra aynı kıza aşık olduk. Sonra da kavga falan konuşmuyoruz o günden beri.

Ceren kiskancliktan catliyordu.

Ee kimmiş bu şanslı kız dedim.

Bana baktı ve kahkaha atti.

SEEN. Ağzım açık kalmıştı.

Ben ben mi

Evet Asu fakat ben sonra anladım ki senden sevgili değil harika b ir KANKA olurmuş.

Ooohh rahatladım valla

Niye

Sonucta benim sevgilim var.

Ooo doğru.

Ceren lafa atladi

Sohbetinizi balla kesiyorum ama saat 12 yönünde bir mal yaklaşıyor.

Döndük. Gelen Aylin di. Lafa başladı.
Aah çok geçmiş olsun canım. Zehirlendiguni duydum. 

Cereen kanka bak şimdi bayan kız musvettesi yanindaki surtuk uydulari ile Afrika Marşıni anirarak nasil okunavagini bize gösterecekler. Hadi izleyelim.

Herkesin bana bakmasini sağladım.  Ve söylediklerimi tekrar ettim.

Arkadaşlar, Ceren ve Ömer  bakın şimdi bayan kız musvettesi yanindaki surtuk uydulari ile Afrika Marşıni anirarak nasil okunavagini bize gösterecekler. Hadi izleyelim.  Herkes gülmeye başlamıştı. Ayline döndüm.

Bence artık şu kuyruklarini alip burdan s*k*i* g*t Aylincim.

Aralarından sadece gülmekle yetindim.

Daha senin için çok planınımız var Aylin hanım.  Şimdi oyun sırası bende.......

Arkadaşlar merhaba bayağı bölüm yazmadım. Bunun için özür dilerim. Bu yeni bölüm nasıl Olmuş. Bu arada diğer kitaplardan Aşk kaç harfli kitabının ve Percy Jackson ve Olimposlular kitabuna da okunma sayisina göre devam edeceğim. O zamana kadar görüşmek üzere. Opuldunuz....

BEN NEFRET EDİLECEK KADAR KÖTÜ BİRİ MİYİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin