REZILLIKK

36 1 0
                                    

Partiye öyle moralimle gitmistim ki birden 4 yildir aşık oldugum çocuğun (kenan) yaninda sumuklu Aylini gördüm. Resmen kenana yavsiyordu. Benim bereni.... Ben Beren ile konusmuyordum değil mi. ? Ama su anda caresizim. Bereeen

Asu. gelebildin demek annen izin vermiyecek diye düşünmüştüm ben .

Seni su anda ezebilirim sus!

Tamam tamam Aylin malini gordun mu salak gerizekalı

Ewt yavsiyor kenana
Aşkına desek doğru olur.

Bereeeeen!

Ay tamam be sakaya gelmiyorsun hic sende .

Ahhhhhhh......

Bir sorun mu var iyi misin Asu?

Bu kıza ne kadar gıcık olsam bile seviyorum abi gerçek bir dost bu Beren.

Usluluk anlaşması. .....

O my Cenabı Hak!sorun degil üzülme Asu.
Aslinda bunları söylerken hic de ciddi degildi biliyorum. ama olsun moral veriyor.

Canım sıkıldı benim

Yine bir bela yok plmaz kanka

Ayarinda. olsun o zaman

Asuuuu lütfen lütfen lütfen lütfen ve yine lütfen.

Ahhn...... peki tamam

Müdürümüz Sayın Leyla Hanim kürsüye çıkıp

Dans balosu başlamıştır keyfinize bakın.

sonra da müzik adana merkez patlıyor herkes ............✌✌✌✊✊✊..........

1 saat sonra Aylin Yanındaki kızla (Nuran) konuşuyordu. Gerizekalı. ..onu savindan yakalayip 365 yerinden bicaklayip havai fisekle uzaya yollamak lazım. gerci o sirada gelip BİLEREK ban çelme taktı ve oradan kenanin kucagina uçup pastanin icine düştüm. Aylinin ytek dediği ise şu.
AY COK ÖZÜR DİLERİM KAZARA OLDU HAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHHHHAHAAAAAHAHAHA ve ardindan butun okulun onunde beren de dahil su sesler cikti sadece ama sadece hahhahahahanahahahahahahahah..............

Oyle utanmistim ki anlatamam ama hepsinden intikam alacaktim bereni affetme olasiligim vardi ama onunla da konusmayacagim goecek o gününü. Aylin ise arkamdan sevgilime aşık olduğunu anladım caniiimmmmm.... kenan ise bana anlamsız gözlerle bakıyordu.... eve gidince direk uyudum. eee anne sözü dinlemezsen olacağı bu .eve küfürler saya saya geldim .annem soru sormadı. Gorunusumden anlaşılıyordu ne olduğu. ..........

Arkadaşlar uzun zamandır bölüm yazamadım Özür dilerim. ama bu gunden sonra gelebilir artik oldugu kadariyla. Lutfen yorum atin ve bu bolume toplam olsun butun hikayenin +10 vote isterim yani o madar da olsun dimi. .... yorum ve votelrininizi bekliyorum .

BEN NEFRET EDİLECEK KADAR KÖTÜ BİRİ MİYİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin