-Şeyy yok hayır çıkmıyoruz.
+Ohh be.
-Ne olduki?
+Şeyy o kötü biride.
Aslında Canın beni sevdiği belli oluyor çünkü herkeze kaba davranıyon ben gelince incelişiyor nazikleşiyor ama belkide sevmiyordum kafam karıştı ya ne yapıcam ben.
Ertesi gün kahvaltımı yaptım duşa girdim veüstüme okul kıyafetlerimi giydim ve okula gidiyordum arkamda bir araba vardı yavaş yavaş geliyordu sanki birisi beni takip ediyordu bir an korktum ve markete girdim adam durdu galiba benim bekliyordu acaba kim okula geç kalmakta istemiyorum Can'ı aradım çok korktuğum için kekelliyordum can tedirgin bir sesle ne oldu dedi ben de beni birisi takip ediyor dedim can neee diye bağırdı hemen geliyorum dedi ve yüzüme kapadı marketten çıkmadım birşeylere bakıyordum.
Can içeriye girmiş ve beni arıyormuş geldi yanıma.
+Hadi gidiyoruz dedi.
-Ta ma mmm.
Yine kekeleyerek konuştum ve Canın arabasına koştuk arabayla bile takip etti okula kadar.
Azbişi bekledi dersten sonra tenefüse çıktık Merve ile hala bekliyordu ona görünmeden okula girdim.
+Mira noluyo karşim.
-Ya Merve beni biri takip ediyo kapının önünde.
+Nee senimi.
-Evet beni müdürün yanınamı gitsemki.
+Yok hayır gitme sakın.
-Neden çok korkuyorum.
+İşte.
Merve bana neden öyle dedi yoksa beni kimin takip ettiğini biliyormu acaba gerçekten bunu yapmaz bilseydi söylerdi yanı ama bilmiyorum söylemez belki yaa kafam çok karıştı bunlar benim başıma niye geliyor ya çok korkuyorum yaaa bu kim olabilir düşün Mira dünşün acaba kim olabilir.
Aaa acaba ali göndermiş olmasın bu adamları ali benim kuzenim annesi babası vefat etmişti babam ona öz çocuğu gibi davranıyordu beni çok sever hatta babamdan çok kıskanır olabilirmi acaba yokk o göndermemiştir ya kim ya bu kimmmm öff neyse hocayı dinliyim .
Okul çıkışı olmuştu ve o adamlar hala arabayla takip ediyordu arabandan birkaç kişi indi yürüyerek peşimden geliyorlardı ben koşunda bir an koşmaya başladılar.
(Acaba Mirayı takip eden adamlar kimler?)