5.bölüm

34 3 2
                                    

CANIN AĞZINDAN:

Mira çok güzel siyah saçları ile simsiyah gözler gamzeli yanaklar açık bir ten çok nazik bir kız lan noluyo ben mirayımı seviyommu lan yok olamaz ya kızın evindede kaldım o gün o kızı takip eden kimdi yemin ederim miraya bir şey yaparlarsa o adamları öldürürüm benzetirim bir güzel görürler.

EFENİZ AĞIZINDAN:

Aslında Mirayı çok seviyorum ona diğer kızlar gibi duygu hissetmiyorum bir gecelik değil yanı aşk böyle bişeymiş yani.

MİRANIN AĞIZINDAN:

Ya ben çok yoruldum kovalanmaktan ama sonunda kurtuldum adamlardan aa telefonuma mesaj gelmiş özel numara.

+Seni yakalayacağım.

Yaaa kim bu telefon numaramı nerden bilyor beni kovaladığı yetmiyor birde mesaj atıyor. Yeniden mesaj geldi.

+Şu an odandasın ve odanı toparlıyorsun diymi.

Yaaa nerden biliyor bu beni nerden gözlüyor candan dışarıya baakiyim bi kimsede yok napıcam bennnnn çok korkuyorum evde tekim birde merveyi aramam lazım.

-Alo merve hemen eve gel çok korkuyomrum biri beni gözlüyor.

+İmdattttttttt Mi....

-AAAA merve ne oldu.telefon kapanır

Ya merveye ne oldu offf merveye bişi yapalarsa onları öldürürüm hep benim suçum sanki izmirde istanbulda okul tokmuydu.

GİZLİ KİŞİNİN AĞIZINDAN:

Mira benim olacaksın şu an kapının önündeyim ama beni asla bulamazsın seni bir yakalıyayım benim olacaksın.O arkadaşı merveye zarar vermiyeceğim ama olsun onu birkaç gün almam lazım.

Mirayı ariyim bi.

+Alo Mira Merveyi görmek istiyorsan ....... adrese gel.

-Neeee ta....teefonu kapatır.

MİRANIN AĞIZINDAN:

Ohh Merveye birşey yapmamışlar galiba rahatladım ama ben o adresi nereden bulacağım hemen çıkmam lazım.

-Taksiiii

+Buyrun hanım efendi nereye gidicektiniz.

-..... adrese lütfen acele.

Ohhh sonunda geldik merveyi kurtarmalıyım.Kenarda merveyle birkaç adam var hemen gidiyim.Hızlıca yürür.Geldim merveyi ver.

+Daha diyil bir isteyim var.

-Ne istiyosun hayvan erif.

+Seni.

-Be be ni mi.

+Evet seni sen benim olmalısın.

-Sen kimsi....

GİZLİ KİŞİNİN AĞIZINDAN:

-Bayıldımı beyler.

+Evet efendim nereye götürelim.

- arabaya koyun şu kızıda salın gitsin.

+Tamam efendim.

Arabaya bindik gidiyorduk 1 saat geçti Mira uyanı bağırıp çağırdı ama onu kimse duyamaz onu eve soktum ve bir odaya kilitledim.

MİRANIN AĞIZINDAN:

Yaaa nerdeyim ben beni nereye getirdi bu hayvan aa biri geliyor ayak sesleri duyuyorum kim olduğunu görünce rahatladım hizmetciymiş beni çözdü ve bana yemek verdi beni öldürecekmiş gibi bakıyordu.

-Saol yemek için ben nerdeyim.

+Ö.d beyfendinin evindesiniz küçük cadı.

-Küçük cadımı sen ne hakla bana böyle dersin.Dedim bağırarak koşma sesleri geldi kapıdan birisi girdi adamı görünce çok şaşırdımm çünkü oo.

(O adam kim çıkacak?)


Hangisi benim MAFYAM!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin