6.Gizli kişi

33 3 2
                                    

(Arkadaşlar 5.Bölüme kadar kısa yazdım biliyorum ama diğer bölümlerim uzun olacaktırt yorumlarınızı ve oylarınızı beklerim çok sıkmıyımda hikayeye geçelim diymi.)

Sizleri çok seviyorum umarım hikayeyi uzun bir süre yazmadığım için bana kızmamışınızdır ne yapiyim dersler vardı işte ama bundan sonra uzun uzun yazıcam merak etmeyim.





....................................................................................................................................................




Gerçekten çok şaşırdım o adam Efe idi.

-Efeeeeeeeeee.

+Ne oldu niye bağırıyorsun sen.

-Ya beni neden kaçırdınnnnn.

+Çünkü benim olmalısın.

-Ne diyosun ya sen bırak beni evime gidiyim.

+Hayır burda kalacaksın.

Offfffffffffffff çok sinirliyim önüme biri çıksa onu öldüresim var bi kaçıran efe çıktı nası olur birde beni seviyo ama çokda yakışıklı.

Ah buldum o sinir kızı öldüriyim nasıl cadı der bana.

+Bişeymi dedin canım?.Ha daha bide canım diyo yaa malmı bu kız.

-Evet dedim senin saçını başını yoliyim sonrada öldüriyim diyodum.

+Yaaa Efe bişi de şu CADI'yaaaa.Valla saçlarına yapışcam yeter.

-Kızım bak bana cadı deme.Bak ne dedi daha demin Efeye efendim demedide Efe dedi sürtük.

+Derim yaaa sanamı.Ya sinir bu ya.

-Evet bana HİZMETCİ parçası.Efeye bak sen bişi de demiyo bide beni seviyomuş yürü ordan be sevseydi korurdu kızı kovardı ama sevmiyo heralde.Düşüncelerim yarıda kaldı efe kesdi ve konuşmaya başladı.

++Kızlar tamam sakin hülyaa sende annenin yanına git hemen.Ha bak şöyle böyle kovsaydı en baştan iyiydi lan bu çocuk benim düşüncelerimim okuya anlamadımda neyse artık.

+Tamam beyfendi.Bakın şimdi oldu artık Efe kızınca ismini kullanamıyor.

-Efe beni bırak çabuk lütfennnn.Artık yalan söylemem gerekiyor yoksa bırakmaz bu kabadayı beni.

-Efe sana gerçeği söylemem gerek bunu bilmelisin ben birisiyle çıkıyorum yani birlikteyim o yüzden senle beraber olamayız anladımmı efe. Bi an şaşırdı cevap veremedi sustu ve konuşmama izin vermedi bu sessizlikte kalamazdım ona yalvarmam gerekiyordu ne yapsam bilemedim.Ben tam ağızımı açtım konuşucaktım kapıyı çarptı ve çıktı çok sinirlendi korktum aslında bana birşey yapar diye ama beni  seviyomuş bişi yapamaz dimi yapamaz ya ya yaparsa gerçekten çoık korkuyorum ne yapcam diye düşünürken kapıya doğru yöneldim kapının kolunu  açmaya çalıştım ama kilitlemiş  cama doğru gittim camı açtım bahçeye göz atıyordum atlasammı diye düşündüm sonrada 3. kattayız biyerimi kırarım atlamıyım dedim. aArkada havuz vardı keşke bi yan odada olsaydım en azından atlayabilirdim havuza ama malesef atlayamam o tarafa doğru. Bahçeye biraz daha göz gezdirdim birinni görmüştün sevinçten çığırasım vardı avazımın çıktığı kadar ama çığırmadım efe duyardı bide o kişiye baktım camlara göz atıyordu ben arıyordu galiba benim burda olduğumu nerden biliyordu beni nasıl buldu bilmiyordum ama benim kurtarıcım olmak üzereydi sevinçten ağlıyordum nası bişi bu kurtulacaktım.

Hangisi benim MAFYAM!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin