Make Sure They Know

1.9K 95 4
                                    



Nicki POV •

Once We Landed In Atlanta , We Were Attacked By Paps . Meek Had Picked Noni up &' Grabbed My Hand As Our Guards Guided Us Through The Crowd &' To The Car .

Once We Got In There Were Questions Being Thrown Around Like ; " Who Is The Little Girl ?!" , " Do Your Parents Know ?" , "How Is She ?!" , " Is That Why You Stayed In Miami ?" .

I Rolled My Eyes At The Stupid Questions . But Than It Hit Me . Me Or Meek Haven't Talked To Our Families In Forever . Considering We've Been Busy With Business &' Than With Noni .

" Fuck !" I Put My Hand Over My Forehead . Noni Looked At Me &' Widened Her Eyes .

" Oh Sorry Baby " I Kissed her Forehead .

" What's Wrong ?" Meek Frowned His Eyes .

" Meek Have You Talked To Your Mom Or Mine ?" I Asked , I Looked At Noni Who Was Looking At All The People Outside .

" Yeah , I Sent Them A Picture Of Noni (Up There ) " I Sighed in Relief &' Kissed His lips .

" Great Cause I Totally Forgot . " I Nervously Chuckled , Meek Laughed &' Noni Looked Over . She Crawled In Meeks Lap &' Laid Down .

" Why Are There People Outside ?" She Played With His Chains .

" They Wanna See Mommy &' Daddy ." I Told Her Simply ,She Nodded .

" Mommy Can I Get My IPad Now ? " she sat Up Off Meek .

" No Ninnoni , You'll Get It When I Say You Can . " I Shook My Head as We Pulled Up To Our House &' I Put The Code In .

" Nic Let Her Play On The Stupid Thing " Meek Told Me As We Pulled Up To In Our Long Driveway .

" No Meek , She's Not Getting It " I Raised My Voice As I Was Ready To Get Out The Car . Once The Car Stopped , I Got Out Along With Noni . I Quickly Went In The House &' Set My Purse Down . 

Meek Left The Conversation Alone But I Was Pissed , He Even Thought About Going Against What I Said .

" Noni Let Me Show You , Your Room ." I Picked Her Up , &' Went Upstairs . I Had Let A Close Friend Of Mine , Decorate Her Room &' Once Again It Was Across From Me  &' Meeks .

When We Walked In Noni Squealed . I Smiled &' Set Her Down .

" Can I Play With The Toys ?" She Jumped Up &' Down .

I Didn't Want Her To Play With Them Because She Was In Trouble But I Didn't Feel Like Hearing Her Cry .

" Yeah , Mommies Gonna Go Shower ." I Walked Into My Room &' Meek Was On His Phone . I Rolled My Eyes &' Went To The Bathroom . I Started Stripping Outta My Clothes .

" Babe " Meek Stood In The Door . I Rolled My Eyes Putting My Natural Hair In A Bun .

" Nic " He Calmed Again . I Turned Around &' Crossed My Arms .

" What Robert ?" I Tilted My Head .

" Why You Ignoring Me ?" He Held His Hands Up . I Rolled My Arms &' Started My Shower .

" Why Meek ? Because You Questioned Me About Why I Fucking Told Her She Couldn't Have It . You Giving In To That Shit , is Not Gonna Fucking Work . " I Stepped In The Shower . I Heard Him Coming Closer .

" Ight , I'm Sorry Babe . " He stood By The Shower , Glass Door .

" Watever Meek " I Rolled My Eyes . I Reached For The Body Wash &' Felt Meeks Hand On My Stomach . I Turned Around &' His Ass Wass In The Shower .

" What The Fuck , Meek !" I Pushed His Back .

" Nic Stop Playing  " He Picked Me Up Against The Shower Wall , Feeling In Between My Thighs .

" Meek Stop  , Noni's In Her Room " I Held On To His Head As He Kissed &' Sucked On My Neck . 

" Well You Better Not Make A Sound  Than ,Huh ? " I Smirked &' Bit My Lip .

  

Little Angle || OmeekaWhere stories live. Discover now