Nicki ●
" Momma ,I'll Try To Make It There Buh I Gotta Go , I Have To Get Ninnoni In Bed " I Told Her Sitting Up On Meek . Noni , Had Sang her Self To Sleep &' I'm Sure She was Gonna Be Down for The rest Of The Night .
" Okay Onika , I wanna Meet That Baby Onika " She Repeated , I Nodded As if She Could See Me .
" Okay Mommy Love You Bye " I Hung Up , Meek Chuckled &' Carefully Picked Up Noni .
" Mhmmm " Noni Moved In Meeks Arms as Usual .
I Turned Everything off Down stairs &' Fol,owed Meek up As He Went To Noni 's Room . When He Laid Her Down , She Opened Her eyes For A Minute &' Closed Them back ,Turning Over .
I Smiled Sitting On Her Big Bed . It was Pretty Big for A Four Year Old .
" Good Night Mommy's Princess " I Kissed Her Cheek , I could see Her Smile .
" Night BabyGirl " Meek Kissed Her Forehead . She Rolled Over &' Put Her Arm around My Neck .
" Daddy Can You Guys Sleep in Here ?" She Asked Looking Up At Him . You Can Hear The Sleep In her Voice .
Meek Smiled &' Agreed . I Jus got Under The Covers &' Played In her Hair .
I Couldn't Help but Smile . What Did I Not Have to Smile About . I Than Began to Think about This Upcoming Week .
My Little Brothers Birthday Is In 3 Days So my Mother's wants To Meet Noni At His Cook Out for His Birthday . Than I Get Back To Rehearsal The Day After That . I Have A Show In 2 Weeks &' Jus Much More . I Can't Keep Pushing things Back So It's about To get hectic .
I Look Over At Noni &' She Was On Meeks Chest Knocked Out . Her Thumb In Her Mouth &' Her Other Hand In Meeks Face . I Giggled &' Snuggled Into Meeks Side . I know he Was Thinking Something Crazy .
" You Too Nic ?" I Giggled &' Nodded . I Kissed Him &' Noni Goodnight Before Going to sleep .
♡♡Next Morning ♡♡
" Mommy " I Felt Noni Tapping My Face softly .
" Yess Baby " I fluttered My eyes Open &' She Was In Meeks Arms Still .
" I Gotta Potty " She Made A Nervous Face , I Sat Up &' Unwrapped Meeks Arms From around Her .
" Where You Going Noni " Meek Looked down , She Looked Up.
" I Gotta Potty " She Ran to Her Bathroom . I Giggled , And Laid My Head On Meeks Chest .
" We Should Take Noni To Go See My Mom &' Even Yours " I Looked Toward The Bathroom Door As Noni came Out .
" Why You Talking To Yo Self Mommy ?" Noni Climbed In Bed . She Laid Her Head On My Belly . I Looked Over At Meek &' This Fool Was Sleep . I Shook My Head &' Grabbed My Phone Off Of Noni 's Night Stand .
It Read 8:21 , I Looked Down At Noni, She Was Sleeping Again . I Laid Her On Meek &' Slowly Got Up . I Took A Picture &' Posted It On Instagram .
nickiminaj: Up By Myself Again @meekmill
My Phone Began Blowing Up So I Turned It Off , Going To My Room . I Sighed Not Knowing What To Wear . I Figured Since I was Gonna Surprise My Mom Today , I'd Dress Casual . I Picked Out A simple Pair Of Black Skinny Jeans &' A White Fitted V-neck .
●
●
●
●
●
●
●
Once I got Out My Shower , I Lotioned Down &' Got Dress . I Flat Ironed My Hair &' Did My Makeup . Once All That was Done , I Grabbed My Phone &' Read 10:02 . I Figured Meek &' Noni were up . I walked Back In &' They Were still Knocked Out . I Swear !" Rihmeek " I Shook Him . He Opened His Eyes &' Looked Down To See Noni , Knocked Out .
" Ninnoni " He Lifted Him Up . She Fluttered Her Eyes Open &' Yawned .
" Pooh " I Picked Her Up , She Laid Her Head on My shoulder .
" Rihmeek , We Should go See My Mom Today " I Rubbed Noni 's Back . He Rubbed Down His Face &' Looked Up At me .
" Ight Baby " He Got Up &' Kissed My Cheek Before leaving Out . I'm Guessing To Shower Or Whatever .
I Woke Ninnoni Up &' Gave Her A Bath . I Simply Dressed Her In Some Black Leather Leggings &' A White Shirt . We Wore Our White &' Gold Jordan's To Match . She Wore All The Jewelry Meek had Bought Her Which Was A Gold Princess Set . I Wore All The Jewelry Meek Got Me .
When we were Done , I Went &' Checked On Meek . He Was Done &' Was Sitting On The Bed .
" Mee-" He Held his Hand Up As He Answered A Call . I Sighed Going back to Noni 's Room .
" Noni Let's Go Get Breakfast " She Turned Off the TV &' Talked Over to me . We Went To My Room &' I Grabbed My Keys &' Purse , I Had my Phone In My pocket .
" Bye Daddy !" Noni Waved , Meek Looked Up As He talked &' Looked Back Down . I rolled My eyes &' Picked Noni Up .
" Let's Go Baby . "
YOU ARE READING
Little Angle || Omeeka
FanfictionNinnoni Comes In The Picture Of Omeeka . How Well The Couple Take It ? Will Nicki Warm Up To Ninnoni Aka Noni ?