Spoiled Rotten Pt.1

2.1K 94 10
                                    


Nicki •

*Three Days Later *
" Don't Touch Me !" I Heard Noni Yell . I Looked Over At Where She Was . There Was A Little Girl &' Her Arguing . We Were At A Beach ,Jus Relaxing .

" I'll Tell My Daddy ! " The Little Girl Yelled At Her . Noni Crossed Her Arms .

" So ! I'll Tell My Mommy &' Daddy " I Smiled As I Walked On Over There . Noni Don't Call Us 'Mom ' &' 'dad ' &' Im Not Mad About It .

" Hey Wants Going On ?" I Walked On Over There With Meek . I Had On My Sunglasses As Did Meek .

" She Keeps Pushing Me ! " Noni Whine &' Wrapped Her Arms Around Meek .

" Nadea ! " I Looked Behind Me &' There Stood Someone I Didn't Wanna See . Monte .

" Daddy That Girl Is A Big Baby !" The Little Girl Crossed Her Arms &' Rolled Her Neck . She Couldn't No Older Than 5 .

"Nadea Leave That Little Girl Alone ." He Pointed His Finger .

" Yeah Keep Ya Hands Off My Child " Meek Rubbed Noni's Back . I Looked At Monte &' Rolled My Eyes .

" Baby Let's Go " I Grabbed Meeks Hand . We Got To Our Spot &' Starting Packing Up .

" We Gotta Get Ready To Go " I Sighed As We Walked To The Truck .

" Why ?" Ninnoni Gabbed My Hand . I Smiled &' Looked Down .

" We Gotta Go Home Baby " I Let Meek Put Everything In The Truck As I Put Ninnoni In Her Seat .

" But What About My Dora Room ?" She Pouted . I Chuckled &' Kissed Her Cheek .

" You'll Get Chu Another Dora Room Princess " Meek said Getting In The Car . I Got In &' I Looked Back At Ninnoni Who Was Now Out Her Seat .

" What Are You Doing ? " I Asked Her , She Looked Up At Me .

" Can I Help Daddy Drive ?"

" No No-" I Stopped &' Realized She Called Meek Daddy . It Was Jus All To Early For Me .

" You Gotta Sit In Your Seat Princess " Meek Told Her . She Pouted &' Got In Her Seat .

I Sat There &' Thought . I Didn't Understand How We Could Love This Little Girl Within 6Days . She's Hilarious , Beautiful &' Everything &' Anything You Could Think Of . At First I Didn't Know How We Were Gonna Do it &' Now I Don't Want This Little Girl Outta My Sight . &' I Know That's How Meek Feels .

" Mommy We're Here !" She Wrapped Her Hands Around My Neck . I Smiled &' Kissed Her Nose .

" Ight Come On Love " I Got Out As Meek Got Her Out .

" Meek Ima Give Ninnoni A Bath " I Picked Her Up .

" Can I Take One Later ?" She Looked At Meek With Puppy Dog Eyes .

" Sorry Baby Girl . We Gotta Go Tonight . " He Kissed Her Head &' Walked In The House . I Followed As She Threw A Fit .

" Ninnoni Cut It Out ! " I Raised My Voice . She Cried &' Reached For Meek .

" Daddy Can't Save You Princess. " He Kissed Her Tears As She Cried .

" I No Wanna Take A Bath Right Now !" She Got Down &' Stomped Her Feet .

" Listen Ninnoni , Mommies Not Gonna Tell You Again . Cut It Out !" I Got Down To Her Level . She Crossed Her Arms &' Looked At Meek .

" Daddies Not In It " I Told Her . She Wiped Her Tears &' Walked Toward The Stairs .

" This Is Difficult " I Sighed . Meek Chuckled . I Walked Up Stairs &' Noni was Already In Her Room Waiting In The Bathroom .

" You Gonna Listen Now ?" I Asked Her . She Nodded &' A Tear Fell.

" Come Here Baby " I Pulled Her Into A Hug . She Wiped More Tears .

" Mommy I Tired " She Pouted . I Sighed

" After Your Bath Baby ." I Turned On The Water &' Got Her A Towel Out . I Walked Back In The Bathroom &' Noni Couldn't Get Her Top Off .

" Need Help Baby ?" I Walked Over To Her &' Untied it .

I Put Her In The Bath &' Took The Bun Outta Her Hair .

I Quickly Washed Her &' Got Her Out The Bath .

I Wrapped Her In Her Towel &' Called Meek .

" Meek ! " I Sat Noni On Her Bed .

" Yeah Babe ?" He Peeked In The Room .

" Can You Get Her Dress While I Shower Cause You Already Showered ? . " I Asked Him .

" Yeah Baby" He Kissed Me As I Got Up .

" Thank You "

" Noni Can Take Her Nap When She's Dressed . " I Walked Out &' Across To Our Room . I Quickly Undress &' Took A Nice Hot Shower .

Once I Was Done A Threw On A 'PINK ' Sweat Suit . We Didn't Need To Pack Because Everything We Had Here Was At The Other House Too , So I Laid On The Bed , Ready To Take A Nap .

" Mommy  " I Looked At The Door &' There Stood Meek With Ninnoni In His Arms .

She Got Down &' Ran To The Bed .

" I Sorry For Crying &' Throwing A Fit " She Frowned . I Giggled &' Kissed Her Cheek .

" It's Okay Baby " I Cuddled With Her . I Pulled Out My Phone &' Set An Alarm .

Meek Got In The Bed &' Wrapped His Arm Around Us . I Looked Down &' Seen What My Daughter Had On .

" Meek What The Hell You Put My Baby On "  I Laughed . He Chuckled &' Shrugged .

" She Picked It Out " It Was Some Pink Shorts With A Blue Long Sleeve Shirt .

" No I Didn't ! Daddy Said It Was Cute !" Noni Sat Up , I Roared In Laughed As Meek Mugged Noni .

" You A Snitch !" He Playfully Rolled His Eyes . I Laughed As Noni Stuck Her Tongue Out .

" Okay Enough . It's Time To Sleep  " I Made Her Lay Down I Kissed Her Head &' Laid Down Too . I Hate When It's Quiet So I Turned The Tv On . Meek Watched Tv As Me &' Noni Slept .

Little Angle || OmeekaWhere stories live. Discover now