Yağmur falan yağmıyordu..Zaten Temmuz'un ortasında neyin yağmuru olacak .
4 ay film şeridi durak dolusu sevgiler .
Başka yer yokmuş gibi sürekli durakta buluşmalar ..
Durakta başlar durakta biter .
Biten neydi ..?
7 yıl boyunca hayatına kimseyi almadan sabredip 7 yıl sonra herşeye tekrar inanmanı sağlayan birisinin seninle ömür boyu kurduğu hayallerin vadesi miydi biten şey ?
Ne kadar anlamsız ..
Neden her ayrılık klişe sözlerle dolu ?
"Bana biraz zaman ver"
Bir insanın zamanını dondurmak isterseniz bu sihirli cümleyi söyleyebilirsiniz.
Kafamda birgün öncesinin konuşması..
-sana birşey sorucam ?
+sor .
-bana karşı birkaç gündür soğuksun birşey mi oldu ?
+yüzyüze konuşuruz .
-ne oldu ?
+biriken şeyler diyelim .
bıdı bıdı bıdı...
Uyku ne arar o saatten sonra yarın olmaz tabi ..
Ertesi gün olumlu düşünmeye çalışırsın "sorunlarımızı konuşacağız sonra sarılır öpüşürüz nasıl olsa"
Soluğu kızın çalıştığı Cafede alırsın.
Yüzüne bile bakmıyor inanır mısın ? Sanki günlerdir benim " bir sorun mu var ?" dememi bekliyormuş..
Mesaisi bitti çok şükür biz bırak sarılmayı iki yabancı gibi yürüyoruz .
Sonra oturursun bir yere ..
+anlat canım seni dinliyorum .
-??
+ canım anlat hadi ..
- (acıyarak mahcup bakışlar)
O kadar söz verdim çocuğa ben hep seni seveceğim hiç bırakmayacağım dedim şimdi nasıl sıkıldım senden ayrılmak istiyorum derim bakışları ..
+anlat da rahatla hadi ..
-ya bişey yok aslında..
+var bişey ..
-ben şu an konuşmak istemiyorum. (yüzüne bakarak bunu yapamam eve gidince özür dileyen ve sana layık olmadığımı içeren bir mesajla hallederim)
+Zaman istiyorsun yani ?
-(onaylayan baş sallama)
+tamam gidelim o zaman durağa bırakayım seni..durağa giderken ben bir ara kafamda kendimi asıyordum sanırım.
Sonra bindirirken terkedilen ama gönülden seven her delikanlı gibi kızı anlından öpersin hep oturup bakıştığınız durağa yığılıp kalır bi sigara yakar kendi haline içersin ..
Kız yükünü atmış sen üstüne yük almış olursun.
Sonra bir sigara daha ..
bir sigara daha.He sen erkeksin bi de güçlü olman lazım.
Bütün hayallerin yıkılışmış olsa da seni birilerine güvenmenin kötü birşey olmadığına inandırıp sonra o güveni en temelden aynı kişi sarsmış olsa da ağlayamazsın..Erkeksin çünkü..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden PİÇ oldum ?
RandomKadın gözüyle abartılan aşkın ve yine kadın gözüyle taraflı ayrılıkların hikayesi değil gerçekte yaşanan ve bir erkek gözüyle anlatılan tecrübeyle sabit "hayat ve aşk " sorunsalı.. Olayda kurgusal ilerlemek benim işim değil ama olaya sonundan başlay...