Başlığın anason kokusuna aldanmayın ..
1 yudum bile içmedim bu ayrılıktan sonra .Ama yine de çakır keyif bütün gece..
Hala şoktayım..
Herkes biter biz bitmezdik..
Herkes küser biz sarılırız sımsıkı ..
Düpedüz yalan .
Kafam yastığa 30 derece baygınken bana verilen birkaç söz takılıyor aklıma ..
"Senin hep yanında olacağım , hiç yalnız bırakmayacağım .."
"Lan" diyorum içimden " bir insan bu kadar karaktersiz olabilir mi ? ya da ben bu karaktersizliği göremeyecek kadar mı seviyordum ?"
Söz de hepimiz körüz severken ..
O değil de insanlara "bekleyin kardeşim doğru insanı sonunda buluyorsunuz" diye doğru insan sandığın kişi yapabiliyor bunu . Gerekçesiz ve reçetesiz bir hastalık terk edilmek..
Telefonda bir sessizlik, içimde mesaj at çığlıkları .
İşin en mühim tarafı aynı yerde faaliyet göstermemiz ve hemen hemen hergün görebilecek olmam .
Sanırım bu çok sağlam bir tecrübe olacak benim için . Kız rahat abi , çekip giden o ..
Tavsiyeler almaya başladım hemen :
O: Böyle işte Elif biz bile ayrıldıysak artık yaşanacak ilişki kalmamış demektir.
E: Ben hala şoktayım canım ,Kübra nasıl böyle birşey yapabilir anlam veremiyorum . Sana nasıl baktığını ben görüyordum ya bu kızın bir sorunu var ya da cidden çok iyi oynamış be canım..
O: insanoğlu çiğ süt emmiş kızım . Ara bakayım sana ne anlatacak .. ?
E: tamam canım arıyorum .
İnsan neden terkedildiği öğrenmek için can atar mı ?
Ben resmen sadistim .Öyle böyle derken öğrendik ki hanım kızımız bir gelecek görememiş inanmamış bu ilişkiye ailesi onay vermezmiş zaten ben çok ileriye dönük planlar yapıyormuşum..
Alır mısın bir şok daha ..?
Çok değil daha 1 ay önce "rüyamda seni başkasıyla gördüm" dediğim de "Allah korusun" diyen kız bu demi ? yani benim sevdiğim kız bu olamaz çünkü ..Yattığım yatak batıyor resmen .Hep merak ediyordum "aşka sevgiye güvenim yok " diyen insanlar neden bu şekilde konuşuyor diye.Yaşayarak öğreneceğimi bilmezdim .
Yaşayarak öğrendim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden PİÇ oldum ?
De TodoKadın gözüyle abartılan aşkın ve yine kadın gözüyle taraflı ayrılıkların hikayesi değil gerçekte yaşanan ve bir erkek gözüyle anlatılan tecrübeyle sabit "hayat ve aşk " sorunsalı.. Olayda kurgusal ilerlemek benim işim değil ama olaya sonundan başlay...