ניקו
מהיכרות אישית עם קונור שוד, ידעתי שזה רק עניין של זמן עד שהוא יגלה שמי שנישקה אותו זאת ריינה, ואז הוא יתחיל לספר לכול מי שהוא יתקל בו שהוא נישק את הפראיטור של רומא.
וגם ידעתי מהיכרות אישית עם ריינה, שזה רק עניין של זמן עד שתחזיר לפייפר.
ריינה סובבה את הבקבוק, ונראתה כאילו הייתה מעדיפה שיהרגו אותה, ועכשיו. טוב, היא נישקה את קונור שוד, אני לא מופתע.
"הייזל, אמת או חובה?" שאלה אנבת'.
"אל תגידי אמת! את כול הזמן אומרת אמת," אמרה פייפר.
הייזל הביטה בה מהוססת. "בסדר... חובה."
מאוד כדאי לבלונדינית להיות עדינה עם אחותי הקטנה.
העיניים האפורות שלה הבריקו בברק שיש בעיניים של בני הרמס באחד באפריל.
בשם האדס, היא לא הולכת להיות עדינה עם אחותי.
"חובה עלייך להזמין בת של ניקה לדו-קרב."
"ניקה... את מתכוונת לבת של ויקטוריה?!" הייזל פערה את פיה. "התחרפנת לחלוטין? אני לא רוצה להיהרג שוב!"
שמתי לה יד על הכתף. "את לא חייבת לעשות את זה, את עדיין יכולה להחליף לאמת."
הייזל הביטה בי בייאוש. אה, נכון. קוד אומץ רומאי ומעצבן.
חוץ מזה, ריינה פה, והיא לא יכולה להשתפן מול הבוס שלה.
"אוקיי..." היא קמה.
אנבת' קמה גם. "בואי, אני אכיר לך את טרה. המדריכה של ביתן ניקה."
כדאי כבר עכשיו שאלך לעולם התחתון כדי להחזיר אותה.לא היה קשה למצוא את טרה. היא הייתה עם האחים והאחיות שלה בשטח הביתנים. הם היו הרבה, כנראה שכמה בני ארס הצטרפו לחבורה.
לא דיברתי עם טרה בעבר. אין שום רצון כזה.
יש לה עיניים שחורות מלאות נקמנות, נמשים על כול הפרצוף והיא תמיד לובשת כפפות עור ופירסינג. לפי מה ששמעתי, היא לא סותמת את הפה לרגע.
שלא תטעו, היא לא עוברת על אף חוק. היא אפילו לא גורמת למהומות.
אבל ידעתי שהפחד של הייזל מוצדק. טרה לא מבזבזת אף הזדמנות לכסח מישהו בלחימה.
"זאת?!" היא בלעה את רוקה ונחנקה.
אנבת' הנהנה. "יאפ."
היא פלטה צפצוף חלוש ותפסה את היד של פרנק.
"את לא חייבת לעשות את זה," חזרתי ואמרתי.
פרנק פנה לריינה. "תגידי לה!"
ריינה נעצה בו מבט רצחני. אבל היא פנתה אל הייזל בעדינות. "הייזל, זה לא סיפור אם תחליטי לסרב. זה לא הופך אותך לפחות אמיצה." היא שתקה כמה שניות והוסיפה:
"אבל אני חושבת שאם תנסי, את תנצחי."
הייזל בהתה בה. "ברצינות? ראית אותה?"
"לבסק, את נלחמת נגד ענק לבדך. את Jodido בת 13 והתמודדת כבר פעמיים מול גאיה. והחצויה הזאת זה מה שמפחיד אותך?"
הייזל קימטה את מצחה. "מה זה 'Jodido'?"
"ביטוי עממי מהשפה האנגלית שתורגם לספרדית. את לא צריכה לדעת מה זה אומר."
פרסי צחק. "את לא יכולה להגיד פשוט 'קללה'?"
הייזל קטעה אותם. "טוב, אני הולכת על זה."
כולנו הנהנו ועודדנו אותה. ואז כשהיא התרחקה, התנפלתי על ריינה.
"השתגעת לגמרי?"
היא משכה בכתפיה, שלווה לגמרי.
רציתי להזכיר לה שפרסי הוא זה שגרם לה להודות בזה שהיא ואוקטביאנוס התנשקו, לא הייזל.
אבל ראיתי את טרה קמה ממקומה ונעמדת כמה סנטימטר מאחותי הקטנה.
לא חיכיתי לאחרים ורצתי לשם.
"...בסדר, רומאית קטנה. פה או בזירת הלחימה?"
"אני חושבת שהשאלה היא אם נילחם מול החברים שלך או לא. זה תלוי אם את מתביישת בהפסדים."
"אוווווווו" החברים של טרה פלטו קריאות מתח.
האחרים הגיעו וכנראה שמעו את המשפט האחרון.
ריינה סטרה לעצמה. "כשהתכוונתי לאמיצה, לא התכוונתי להתגרות ולקבור לעצמה קבר!"
"אז בזירת הלחימה, אם כך." טרה צמצמה את עיניה.
YOU ARE READING
אמת או חובה- גרסת החצויים
Fanfictionהחצויים נצחו את גאיה. העולם כבר לא בסכנה. המחנות השלימו. זאת סיבה למסיבה, לא?