Linkin Park Kuruluyor

226 25 0
                                    

Linkin Park'ın kurulduğu yer Agoura Hills, Kaliforniya'dır.

Rob ve Brad lisede ''Relative Degree'' adlı bir grupta çalıyordu. Ve eski grup üyesi Mark'ta onlarlaydı. Mark, Mike Shinoda ile çok iyi arkadaştı. Sonra bu gençler, üniversiteye başlayınca 1996'da gruba ''Xero'' ismini verdiler. Dave Brad'in ev arkadaşıydı-Soldier'lar ona 'Phonenix' der. Mike ise Joe ile arkadaştı. Bir araya geldiler. Herkesin bir görevi vardı. Roxy adlı bir mekanda çalıyorlardı. Ve zorlu günler yaklaşıyordu. İlk sorun ise Mark Wakefield'in yerine yeni birini bulmaktı. Ama Xero şanslıydı. Bir arkadaşları onlara sürekli grup değiştiren o anda boşta olan Arizona'lı birini önerdi. Onlara 'Bu çocuk çok yetenekli' dedi. Grup Arizona'lı gence ön kayıtta olan bir demo gönderdi. Bu demo Chester Bennigton'a gönderildi. Kasedin bir tarafında sözleri diğer tarafında enstrumental kısmı bulunuyordu. Grup şarkıyı dinlemesi ve ona göre sözlerini söylemesini istedi. Grubun geleceği için çok önemli bir andı. Chester'ın ertesi gün doğum günüydü ve bir karar vermesi gerekiyordu.Ya 23. yaş günü için büyük bir parti hazırlayacaktı yada şarkıları kaydetmek için zaman harcayacaktı. Ve beklenen oldu, Chester partiyi iptal etti ve grubun geleceğine büyük katkı sağladı. Ertesi gün grubu aradı ve kasedi gönderdi. Grup kasedi dinledi ve tek kelimeyle 'büyülendi'. Müthişti. Sadice Xero'nun sözlerini değil kendi sözleriylede şarkıyı desteklemişti. Grup Chester Bennigton'ı Los Anglese'a davet etti. Eretesi gün Chester ilk uçağa atladı. Los Angeles'a vardı, grupla buluştu. Stüdyoya girip bir kaç şarkı söyledi. İşi bittiğinde kapıyı açtı ve dışarıdaki adam aynen söyle söyledi: ''Bu adamı mutlaka almalısınız. Bu adamı almıyorsanız siz delirmişsiniz demektir ve ben delilerle çalışmam'' dedi. Chester artık gruptaydı.


Linkin ParkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin