Plak Şirketi

190 24 0
                                    

Chester'ın katılımıyla grup ismi Xero'dan Hybrid Theory olarak değiştirildi ve plak anlaşması için her şey yapıldı. Tüm plak şirketlerine kendilerini dinlettiler. Ama kimse onları kabul etmedi. Brad'in eski patronu 'Warner Bross' da çalışmaya başlamıştı. Ve grupla bir kayıt sözleşmesi yaptı. Bu şu anki en büyük zaferleriydi. Fakat bu durum yeni problemleri beraberinde getirdi. Grup ismini değiştirmesi gerekiyordu çünkü, yönetici Hybrid adında bir grupla anlaşma yapmıştı.Ve insanların yanlışıkla Hybrid Theory'nin albümlerini almalarını istemiyordu. Bu gerçekten içler acısıydı. Hybrid Theory onlar için harika bir isimdi. Fakat ismi onlardan aldılar. Grup 30 isimlik bir liste oluşturdu. 'Lincoln Park' 30 isimden hepsinin onay verdiği tek isimdi. İsimlerini değiştirebilmeleri için telif hakkı ödemeleri gerekiyordu. 'Linkin' ismi 10 Dolar 'Lincoln' ismi ise 10.000 dolar değerindeydi. Ve komik olan şey ise grubun sadece 10 Doları olmasıydı. İsim 'Linkin Park' olarak belirlendi.

O zamanlar bir grup bir plak şirketiyle anlaştığında bir kalıba oturması gerekiyordu, bu nedenle grubun bir o zaman popüler olan diğer gruplar gibi olması gerekiyordu. Plak şirketi bir ara Chester'a Mike'ı gruptan atma fikriyle geldi ''Yıldız sensin, star sensin'' gibi sözcükler kurdu. Bu durum grubu sinirlendirdi ve grup daha çok birbirine bağlandı.


Linkin ParkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin