Chester'ın bağımlılığı "Breaking the Habbit"

169 22 1
                                    

Linkin Park sürekli turlara çıkıyordu ancak Chester'ın ergenlik döneminden beri süregelen alkol ve uyuşturucu bağımlılığı grubu etkilemeye başlamıştı ve grup bundan rahatsızdı. Chester öyle zor zamanlar geçiriyordu ki ''kendimden nefret ediyorum, hayatımdan nefret ediyorum'' kelimesini neredeyse her an kullanıyordu. Bu durum Chester'ı yerle bir etti. Mike Shinoda bu duruma el atması gerektiğini düşündü ve onun için bir şarkı yazdı.

''Breaking The Habbit''

Chester'ın dediğine göre Mike ona şarkıyı verdiğinde müziğiyle birlikte dinlemiş ve çok ağlamış. Şarkıyı kaydetmek onun için çok zordu şarkı onun hayatı adına yazılmıştı. Şarkı söylerken dışarı çıkıyor, ağlıyor, geri geldiğinde ''Bunu başaramayacağım'' diyordu. Mike tüm cesaretini toplayıp ona şöyle dedi:

-Kenidine acı veriyorsun ve ben bunu umursuyorum. Bu ileti bırakmazsan devam edemeyeceğiz. Kendin için bir şeyi değiştirmeyi istemelisin ve ben bunu senin başarmanı istiyorum''

Grup Chester'ı destekliyordu. Chester bunun farkındaydı. Bu arkadaşlığın kanıtıydı. Chester'ın uyuşturucudan kurtulması yıllarını alacaktı fakat grup dağılmadı.

İnsanların Linkin Park'ı sevmesinin bir diğer nedeni grubun şarkılarında evrensel mesajlar vermesidir. İnsanların sorunlarını yazıyor olmasıdır. Mesela 'Dünya barışı, savaşa karşı oluşu, insanların duyguları ve pisikolojisi, kadına şiddet gibi sorunları ele alarak hayranlarını etkilemeyi başarıyor.


Linkin ParkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin