Yine bir sonbahar sabahı. Sonbaharı oldum olası hep çok sevmişimdir. Neden bilmiyorum ama yerdeki yaprakların,havadaki esintinin verdiği huzuru hiçbişeye değişemiyorum. Aa buarada size biraz kendimden bahsedeyim. Adım rüya,rüya alademir. 18 yaşında 12.sınıf öğrencisiyim. Özel bir lisede burslu olarak okuyorum. Annem ve babamı hiç tanımadan yetimhanede büyüdüm. Oradan 3 kız arkadaşımla beraber 18 yaşımıza girmemizle bir eve yerleştirildik. Onlarla beraber kalıyorum. Ve dünyalar tatlısı öz olmayıp özdende yakın olan bir erkek arkadaşımız var. Yiğit. Okulda ve hatta okul çıkışlarındada sürekli beraberizdir. Kızların içinde ise en yakın olduğu benim.
Herneyse. 18 sene boyunca anne baba eksikliğiyle yaşamış bir kız olarak hayatım gayet sakin ve normal. Anne baba yokluğunu hiç hissetmedim. Daha doğrusu kendimi buna zorladım. Ben Rüya Alademirdim. Hernekadar babamın soyadını almış olsamda soyadımın hep arkasındaydım. Babam kim bilmiyorum ama onun bilmesi gerekende şu ki. Soyadına yakışır bir kızı var. Her ne kadar varlığını umursamasada.
Yatağımdan kalkıp dolabıma doğru ilerledim bu gün yiğitin annesiyle yemek yapacaktık. Aslında oya teyze beni yetimhaneden beri tanır. Zaten yiğitlede onun sayesinde tanıştık. Oya teyze benim annem gibi hep yanımda oldu buzamana kadar. Yetimhaneden çıkınca çok ısrar etti onlarla beraber yaşamamı ama bu teklifini nazikçe reddettim. Çünkü artık ayaklarımın üzerinde durma zamanıydı.
Dolabımdan fakirkol siyah ama renk renk çiçekleri olan elbiseyi çıkarıp üzerime giydim. Sonbahar olduğu için bacaklarım üşüyebilir diye siyah opak bir çorap giymeyide unutmadım. Aynanın karşısına geçip uzun olan saçlarımı özenle yana doğru ördüm hafif bir makyaj yaptıktan sonra deri ceketimi ve çantamı alıp odadan çıktım. Merdivenden inerken kızların sesinin mutfaktan geldiğini duydum. Mutfak kapısını açar açmaz
iren " heh rüya geldi işte rüya bugün hiçbir planın yok benimle beraber yeni tanıştığım çocukla sinemaya geliyosun bu bitchler mırın kırın ediyo."Dedikten sonra yavru köpek bakışlarını bana yollarken " valla beybisi oya annenin misafirleri varmış ona yardıma gidicem yoksa biliyosun beni" diyip salatadan bir tane aldıktan sonra dış kapıya doğru ilerlerdim arkamdan iren " sende git aferin sana rüya çocuk bana şey yapsın ozaman soracağım ben size" diye hayıflanıp duruyordu.
"He yavrum he
Diyip geçiştirip evden çıktım.
Yiğitlerin evi bize çok uzak değildi on dakikada yürüyerek gidilebiliyordu. Bu yüzden tabana kuvvet diyerek kulaklığımı takıp kaldırımda ilerlemeye başladım. Etrafta kimse olmadığını görünce birine çarpmam ümidiyle kitabımı çıkarıp okuyarak yürümeye devam ettim. 10-15 adım attım atmadım sert bir cisime çarpmamla yere kapaklanmam bir oldu. Kulaklığımı kaldırıp ne olduğuna bakıcakken bizim okulun playboy u kerime çarptığımı fark edince hemen toparlanıp ayağa kalktım. Diğer kızlar şu maymun kılıklı şeyde ne bulurlar anlamamda açıkçası benim hiç ilgimi çekmiyordu.Bana doğru iki adım atıp " Bir şeyiniz yok değilmi?" dedi. Seni gidi çapkın o seksi bakışını bana atarak kurtulacağını sanma. " İyiyim ama bidahaki sefere havaya bakmadan yürüsen insanlık için daha iyi olur kerim" dedim. Kerim şaşırmışçasına kaşlarını kaldırıp bana bakarken çenesini yukarı doğru itip " yavaş yavaş böcek möcek kaçar mazallah" diyip göz kırptıktan sonra yanından geçip yoluma devam ettim. Kerim in bana baktığını biliyordum ama şuanki cool luğumu hiç bozamazdım kusura bakmasın bizahmet.
Yiğitlerin bahçesinden geçerken yahya abiye gülümseyip kapıya doğru ilerledim. Yahya abi yiğitlerin bahçıvanıydı. Kapıya nihayet ulaşınca zile bastım. Bir iki dakika oldu olmadı açıkçası sayıcak kadar mal değilim kapı açıldı ve yiğit muhteşem gamzeleriyle beraber bana gülümseyerek kolumdan çekip sımsıkı sarıldı. " Çok özledim minik fare seni ve sana sarılmayı çok özledim" diye kualğıma fısıldayarak devam etti. 'Evet arkadaşlar yıllar sonra görmüş sanki demeyin 1 haftadır yağız yoktu boru değil bu' yağızdan ayrılıp yanaklarını sıkarak " seni ve yanaklarını sıkmayı çok özledim boncuğum" dedim. Yağız ellerimden kurtulup kolunu omzuma atarak beni salona doğru götürdü. Oya anne ve ersin amca temizlik kavgası ederken yağız yalancık bi öksürükle bize dönmelerini sağladı.