1.poglavlje

1.1K 37 2
                                    

,,Mama dodaj mi grickalice!''derala sam se iz dnevnog boravka.
,,Jel počelo?''tata je upitao kad je dosao do mene.
,,Nije.Sad će.''odgovorila sam.Mama je stigla s kokicama.
,,Opet utakmica?''upitala je nervozno.
,,Da.''ja i tata smo odgovorili u isti glas.Obožavam ovakve večeri kada ja i tata zajedno gledamo utakmice i svađamo se jer tata mora uvijek navijati za suprotan klub od mojega.
,,Pa to je bilo zaleđe!!!''derala sam se kad glupi sudac nije sudio zaleđe.Mama je se trzla i zakolutala očima.Mislim da je već navikla na moje deranje za vrijeme utakmice.
,,Ma o kojem zaleđu ti govoriš? To je bilo zaleđe isto kao što je Ronaldo najbolji igrač na svijetu.''tata je rekao.
,,Ronalda ne diraj.On je najbolji,a ono je bilo zaleđe!''rekla sam mu jasno i glasno.
,,Dobro možeš li se ti ikada ponašati kao cura,a ne kao kakvo muško?''mama me upitala.Ovo pitanje čula sam jako puno puta i odgovor je uvijek bio isti.
,,Ne!''
Ništa nije moglo narušiti moju ljubav prema nogometu i Real Madridu.Svakodnevno sam izazivala čuđenje kod svojih prijatelja iz razreda kojima to nije bilo jasno,ali samo moja najbolja prijateljica Maria je o razumjela.Od srednje škole smo najbolje prijateljice i već dvije godine dijelimo sve tajne i gluposti koje nam se dogode.
,,Ajde spremi stvari.Sutra ti je škola ujutro.''mama je rekla kad je škola započela.
,,Znam mama ne moraš me podsjećat.''rekla sam i zlovoljno krenula spremati stvari.
Putovala sam dosta dugo u školu i morala sam ustati jako rano kako bih stigla na bus.I on je putovao samnom.Samo zbog njega sam i voljela putovanje.
On,moja simpatija još od prvog razreda srednje.Što je najčudnije on je prva osoba u koju se nisam zaljubila zbog izgleda.Nešto drugo me je privlačilo kod njega,ali kako nikako nisam pričala s njim nisam ni mogla saznati što je to.
,,Čekam te na kolodvoru.'' Maria mi je poslala poruku dok sam se vozila prema školi.Odložila sam knjigu iz povijesti i odgovorila joj na poruku.Lacey koja je sjedila pokraj mene i ujedno išla samnom u isti razred glasno je bacila knjigu na krilo i stavila slušalice na uši.Prije smo bile dobre,ali ona je se jako promijenila pa se sada samo družimo u busu.Kada je bus došao na kolodvor krenula sam izaći na zadnja vrata i baš tada je i on krenuo izaći.Stajali smo tako na vratima dok ga ja nisam pustila da izađe jer,naravno,pravi ''kavaliri''puštaju ''dame'' prve.
,,Sad smo se opet susreli na vratima i ja sam ga opet pustila da izađe.''požalila sam se Mariji dok smo išle prema školi.
,,Ah baš si pravi kavalir.''Maria se našalila.Nasmijala sam se i okrenula se kako bi izvadila bocu vode iz torbe.On i još jedan njegov prijatelj su bili iza nas.Brzo sam izvadila bocu iz torbe i okrenula se,
,,Jesi gledala utakmicu jučer?''Maria me je upitala.
,,Naravno.Kad sam ja propustila utakmicu Reala?''odgovorila sam se.
,,A i ja budala pa pitam.Moj Jamesito je bio odličan sinoć.''Maria je rekla.Obožavala je Jamesa Rodrigueza,dok sam ja ostala vjerna svome Cristianu Ronaldu.
Cijelo vrijeme dok smo pričale on je bio iza nas i to me je izluđivalo.Voljela sam biti u njegovoj blizini,ali opet me je malo strašilo da nebi nešto krivo rekla.

********************************

Evo prvi dio moje nove priče.

Priča je podijeljena u dvije sezone.

Ovaj prvi dio posvećujem svojoj bff  Angel_without_wings1

Nadam se da će vam se svidjeti.

vote/ kom


Izgubljena ljubav Where stories live. Discover now