Ujutro sam se probudila prije svih.Jutro je bilo sunčano,ali prohladno.Napravila sam sebi kavu i otišla u dnevni.Nisam pričala s roditeljima od jučer i izbjegavamo se cijelo vrijeme.Morala sam im dati mobitel tako da nisam ni mogla nazvati Jeremyja.
,,Maria te treba.''mama je došla do mene u dnevni i dala mi mobitel.Bez riječi sam ga uzela njoj iz ruke otišla u svoju sobu.
,,Oprosti Maria nisam ti se prije mogla javiti.''rekla sam joj čim sam ušla u sobu.
,,Ma pusti sad to.Netko te drugi treba.''rekla je.
,,Tko?''
,,Netko kome puno fališ.''čula sam Jeremyjev glas.,,Jeremy?''
,,A tko bi drugi bio.''
,,Fališ mi.''
,,I ti meni.Slušaj večeras budi pokraj prozora u sobi.Imam jedno iznenađenje za tebe.''rekao je.
,,Kakvo iznenađenje?''
,,Ako ti kažem onda neće biti iznenađenje.Samo budi spremna večeras i pokušaj se pomiriti s roditeljima tako da te ne provjeravaju večeras.''
,,Probat ću.Vidimo se.''
,,Volim te.''
,,I ja tebe.''prekinula sam.Bilo je tek rano popodne i večer je bila daleko ispred mene.Odlučila sam poslušati Jeremyja i pomiriti se s roditeljima.Bit će lakše večeras ako sve izgladim s njima.Sišla sam u dnevni.Mama i tata su sjedili i gledali tv što obično rade subotom popodne.,,Mogu li pričati s vama?''upitala sam ih tiho kad sam došla.
,,Napokon da je netko prekinuo šutnju.''tata je rekao.,,Htjela bih se ispričati za svoje ponašanje.''rekla sam.
,,Oprošteno ti je,ali zabrana ipak ostaje.''mama je bila nepopustljiva.
,,Dobro nećemo sada o tome.Sjedi pokraj mene.''tata je rekao i pozvao me da sjednem pokraj njega.Bila sam zadovoljna jer sam barem malo uspjela smanjiti njihovu ljutnju.Kako se mrak počeo polako spuštati postajala sam sve uzbuđenija.
,,Kasno je.Idem ja sada spavati.''rekla sam.
,,Čudim se da nisi i prije otišla.''tata je rekao s obzirom da vrlo rano idem spavati.
,,Subota je pa se mogu malo opustit.''rekla sam i poljubila ih za ''laku noć''. Obukla sam traperice i džemper i na njih navukla pidžamu i ogrtač.Sjela sam na krevet i gledala na sat.Čula sam da se netko penje uza stepenice i brz uskočila u krevet.
,,Jesi zaspala?''tata je ušao u sobu.
,,Skoro.''odgovorila sam pospano.
,,Drago mi je da je sve sada u redu.''rekao je.
,,I meni.''
,,Lijepo spavaj.''rekao je i izašao.Sad se osjećam malo loše jer sam mu lagala.Dok sam tako zamišljeno sjedila nešto mi je udarilo u prozor.Trzla sam se,ali znala sam da je to Jeremy.Svukla sam pidžamu i bacila plahtu po kojoj sam sišla dolje.Osjećala sam se uzbuđeno i uplašeno u isto vrijeme.Nikad ovo nisam radila,ali za sve postoji prvi put. Čim sam sišla dolje potrčala sam Jeremyju u zagrljaj.Nismo smjeli biti preglasni da nas netko ne bi vidio.Povukla sam plahtu koja je visila s prozora i bacila je u obližnju kantu za smeće.
,,Ajde nemamo puno vremena.Sjedaj!''Jeremy je rekao i pokazao mi na motor koji je bio parkiran ispred ulaza.
,,Odakle ti motor?''upitala sam ga iznenađeno.Nije mi nikad rekao da ima motor.
,,Nije moj.Posudio sam ga od Seanovog oca.''rekao je.
,,Znaš li ti njega uopće voziti?''
,,Ne boj se znam.Sean mi je sve pokazao.''Jeremy je rekao i dodao mi kacigu.Vjerovala sam mu i sjela na motor.Noć je bila prohladna.Čvrsto sam se držala za Jeremyja dok smo se vozili gradskim ulicama.Nisam znala ni kamo idemo,ali nije mi bilo bitno sve dok sam s njim.Vozili smo se dosta dugo sve dok nismo došli do drvene kolibe daleko izvan grada.
,,Gdje smo mi to?''upitala sam ga.
,,Seanova vikendica.''odgovorio je.
,,Ti baš moraš uzimati sve njegovo.'',,Sam se ponudio.''
Ušli smo unutra.Bila je to mala koliba,ali vrlo lijepa iznutra.Drvene stepenice vodile su na kat gdje su vjerojatno bile sobe,ali mi smo ušli u dnevni.Veliki kamin koji je zauzimao dosta prostora osvjetljaoavo je cijelu prostoriju,a iznad njega je bio tv.Na podu je bila deke,jastuci i drvena košara.
,,Nadam se da ti se sviđa.''Jeremy je rekao.
,,Prekrasno je.''Sjeli smo na pod i umotali se u deke.Prislonili smo se jedno uz drugo.
,,Hoćemo nešto gledati?''upitala sam ga.
,,Što god ti hoćeš?''rekao je.,,Ovo su sve akcijski filmovi.''rekla sam kopajući po DVD-ovima.
,,A šta bi ti gledala?''
,,Pa nešto romantično.'',,Možemo mi napraviti vlastiti romantični film.''Jeremy je predložio.
,,Ti baš znaš iskoristiti priliku.''rekla sam.
,,Naravno.''rekao je i poljubio me.Privukao me još bliže sebi.Postalo je užasno vruće pod dekom.,,Jeremy čekaj da skinem džemper.''rekla sam mu i izvukla mu se iz zagrljaja.
,,Opaa! Ovome se nsiam nadao.''rekao je i glasno se nasmijao.,,Daj glupane pa vruće mi je.''rekla sam.
,,Da,da. Izvlači se sad.Znam ja što i hoćeš.'',,Ma nemaš ti pojma.Što ja hoću?''
Nije odgovorio.Opet me je čvrsto zagrlio i krenuo ljubiti po vratu.To me je škakljalo,ali nisam htjela da prestane.Obadvoje smo znali kamo ovo vodi,no Jeremy je odjednom stao.
,,Šta je bilo?''upitala sam ga.
,,Želiš li ti ovo?''upitao me.Nisam znala što da mu odgovorim.Pitala sam samu sebe idemo li prebrzo ili je ovo u redu.Ipak je on toliko toga napravio zbog mene.,,Da.''tiho sam rekla iako nisam bila sigurna u tu odluku.
Jeremy je nastavio gdje je stao.Polako je provukao ruku ispod mojih leđa kako bi otkopčao grudnjak.Iako je nešto u meni cijelo vrijeme govorilo da je ovo što radimo krivo, ipak nisam Jeremyju mogla reći ne jer sam i ja jednim dijelom to htjela.
,,O ne!''Jeremy je odjednom jauknuo.
,,Šta ti je?''upitala sam ga uplašeno.
,,Nemamo...znaš...ono.'' Rekao je.
,,Ajme.Šta ćemo sad?''
,,Ništa,osim ako se ne želiš bebu.'',,Jedva se brinem za sebe još bi mi samo to trebalo.''
Odustali smo od toga i ostatak večeri samo pričali.Budni smo dečekali zoru.Oko 5 sati ujutro složili smo sve stvari i krenuli.Morali smo rano krenuti kako bi ja stigla kući prije nego što mi netko dođe u sobu.Oko 8 sati bili smo ispred moje kuće.
,,Kako ću ja sada ući?Ne mogu opet kroz prozor!''počela sam paničariti jer nismo smislili kako ću ući u stan.
,,Čekaj,smiri se.Ima li itko rezervni ključ?''Jeremy me upitao.
,,Ima samo susjeda preko puta.'',,Pa pitaj nju da ti posudi ključ.Ja ću čekati tu dok mi ne mahneš s prozora.''Jeremy je rekao.Poljubila sam ga i potrčala do susjede.Pokucala sam na vrata,ali nitko nije otvarao.Nastavila sam kucati i nakon par pokušaja susjeda se pojavila na vratima.
,,Mogu li vas zamoliti da mi posudite rezervni ključ od mog stana.Ja sam svoj zaboravila pa ne mogu ući.''upitala sam je.
,,Zašto ti roditelji ne otvore.'',,Spavaju,a ja sam morala hitno izaći i zaboravila sam svoj ključ.''
Sumnjičavo me pogledsala,ali mi je ipak dala ključ.Zahvalila sam joj se.Tiho sam otključala vrata.Sve bilo tiho jer su mama i tata još uvijek spavali.Na vršcima prstiju sam došla do svoje sobe.Lagano sam zatvorila vrata sobe i otrčala na prozor.Jeremy je još uvijek stajao dolje.Nasmijao se kada me je ugledao na prozoru.Mahnula sam mu i brzo obukla svoju pidžamu.Legla sam u krevet i odahnula jer je sve prošlo kako treba.
YOU ARE READING
Izgubljena ljubav
RomanceLjubav je za nju bila nepoznat pojam sve dok nije upoznala njega.Zaljubljenost je prerasla u ljubav za koju se nitko nije nadao da će opstati.Ali opstala je sve dok ih nesretne okolnosti nisu razdvojile. Ipak sudbina ih je odlučila spojiti,ali u tre...