,,Jutro,''Lacey me pozdravila kada je došla na kolodvor.
,,Jutro.''rekla sam i glasno zijevnula.Nisam se baš naspavala jer sam dugo pričala s Marijom.Nisam mogla izdržati i morala sam joj sve ispričati.Baš kad sam razmišljala o suboti i onom kod Liama,Jeremy je došao na kolodvor.Dok je prolazio prema Seanu pogledao je u mene i malo se osmjehnuo.Uzvratila sam mu.
,,Jel' se to tebi Jeremy osmjehnuo?''Lacey me začuđeno upitala.
,,Ma ne.Učinilo ti se.''rekla sam i nasmijala se kad je ona okrenula glavu.Vožač nam je otvorio bus i čim je krenuo utonula sam u san.
,,Probudi se!''Lacey me je probudila.Pogledala sam kroz prozor i vidila da se već približavamo gradu.Brzo sam napravila kosu koja je izgledala raščupano i malo se razbudila.
Maria me je čekala na stanici.Hitro mi je potrčala u zagrljaj dok ej Lacey stajala pokraj nas.Na uho sam joj šapnula da ništa ne priča dok je Lacey s nama jer ne želim da ona više išta zna o mom životu.
,,Sad mi ispričaj sve kako je bilo!''Maria je rekla kada smo na velikom odmoru ostale same.Osvrnula sam se da vidim ima li ikoga oko nas i ispričala joj sve što se dogodilo kod Liama.
,,Znala sam da će od vas biti nešto.Znala sam!!!''Maria je ponavljala.
,,Nije to ništa.Samo smo pričali.''rekla sam da joj malo smirim doživljaje.
,,Bit će tu nešto,bit će.''Maria je idalje ponavljala dajući mi neku nadu.Vjerovatno lažnu.
*Jeremy's POV*
Napokon veliki odmor.Nakon istrpljujućeg sata psihologije pošao sam sa Seanom potražiti Johna koji je bio kod doktora prva tri sata.Kada smo ga napokon ugledali stajao je ispred škole i pričao sa svojom curom.
,,Ej.''pozdravio nas je kad nam je prišao.,,Kako je bilo na prva tri sata?''
,,Naporno i dosadno.''Sean je odgovorio.Svi smo uzdahnuli u isto vrijeme.Tada je Amanda zajedno sa svojom prijateljicom izašla vani.Sean je mahinalno počeo buljiti u pod,John se počeo cerekati,a ja od nervoze nisam znao gdje gledati i pogledao sam u njih.Prošle su pokraj nas hitro i ušle u trgovinu pokraj škole.
,,Kako napreduješ Jeremy?''John je upitao s podsmjehom.
,,Glupi ste!Ali čisto da znaš pričao sam s njom i uopče se ne čini loša.''rekao sam im.Nisam ni promislio o svojim riječima,ustavari to su bile moje misli izrečene na glas.
,,Sad će se još i zaljubiti u nju.''Sean je rekao smijući se zajedno s Johnom.
,,S vama se uopče ne da pričati.'' rekao sam i ušao u školu.Jest da su mi najbolji prijatelji,ali nekada stvarno znaju biti naporni.Ne sviđa mi se što me sramote pred Amandom jer sam mislio pozvati je van onoga kod Liama,ali Bog zna što ona misli o meni.
*Amanda's POV*
,,Isuse zašto stalno gleda u nas.''Maria je rekla kada smo ušle u trgovinu.,,Možda se ne može nadiviti našoj ružnoći.''rekla sam u šali.
,,A vjerovatno.''Maria je rekla i krenula prema polici gdje se nalaze čokolade.Ostali satovi prolazili su mi sporo i jedva sam se uspjela koncentrirati.
,,Čuvaj mi mjesto u busu.Idem šetati s Andyjem.''Lacey mi je naredila nakon završetka nastave.
,,Ako bude mjesta.''rekla sam.Frknula je i otišla.
,,Što je htjela?''Maria je upitala kada je izašla iz učionice.
,,Ma oće da joj čuvam mjesto dok ona šeta sa svojim Andyjem.''rekla sam.Maria i ja nismo znale gdje provesti vrijeme koje nam je ostalo do busa pa smo šetali po gradu.Pola sata prije busa vratile smo se na kolodvor i čekale bus.Kao i uvijek moj je došao prije.
,,Vidimo se sutra.''rekla sam i zagrlila Mariu.Kao i svaki dan i danas je bila užasna gužva no ipak sam se uspjela progurati i naći mjesto.Dok sam tražila slušalice netko me je upitao može li sjesti pored mene.
,,Zauzeto je.''rekla sam i podigla glavu.
,,A molim te.Jako sam umoran.''Jeremy je rekao.Ne mogu vjerovat da me pita da sjedi pored mene.Uvijek mu je Sean čuvao mjesto.
,,Ajde dobro onda.''rekla sam i podigla torbu sa sjedala.Nasmijao se i sjeo.
,,Jesam ti rekla da mi čuvaš mjesto!''Lacey je rekla kad je ušla u bus.
,,Žalim kasno si došla.''Jeremy joj je rekao prije nego što sam ja išta uspjela odgovoriti.Zakoluala je očima i produžila dalje.
,,Ti i ona ste prijateljice?''Jeremy me upitao kada se Lacey odmakla.
,,A neznam ni ja što smo,iskreno.Al ajde moglo bi se reći da smo prijateljice.''odgovorila sam.
,,Pa jeste ili niste?''
,,Bile smo,ali ona je onda postala pokvarena i sad pričamo onako s vremena na vrijeme i u busu.''
,,Da sam na tvom mjestu ja s njom ne bih ni pričao.Nekako je bahata.''
,,Znam,ali kao da joj nemam hrabrosti reći da ne želim pričati s njom više.''
,,Za sve se nađe hrabrosti.''rekao je i nasmijao se.Sva sam protrnila i kada nije gledao u mene poslala sam Mariji poruku da Jeremy sjedi pokraj mene.Morala sam joj javiti tako važnu vijest.
YOU ARE READING
Izgubljena ljubav
RomanceLjubav je za nju bila nepoznat pojam sve dok nije upoznala njega.Zaljubljenost je prerasla u ljubav za koju se nitko nije nadao da će opstati.Ali opstala je sve dok ih nesretne okolnosti nisu razdvojile. Ipak sudbina ih je odlučila spojiti,ali u tre...