Jutarnje zrake svjetla probijale su se kroz veliki prozor zaogrnut tirkiznim zavjesama. Lijeno sam otvorila oči i pogledala na sat koji je stajao na ormariću pokraj kreveta. Probudila sam se dosta rano s obzirom da smo ja i Maria pričale do 3 sata ujutro. Vjerojatno sam uzbuđena zbog svega što će se dogoditi večeras pa mi to silno uzbuđenje ne da spavati. Ustala sam s ogromnog kreveta koji je zauzimao većinu sobe i krenula prema kupaonici. Stvarno mi se sviđa njihov novi stan iako ima onaj bogataški stil i nalazi se u bogataškom kvartu,ali pogled na cijeli grad je stvarno predivan.
,,Nadam se da si se uspjela bar malo naspavati.''rekao je Sean kada sam došla do kuhinje. Taman je skuhao kavu i ponudio me je s njom. Bio je samo u kratkim hlačama,bez majice,a nisam mogla da ne primijetim kako je lijepo isklesao tijelo. Dosta je se promijenio otkako sam ga zadnji put vidjela.
,,I onda kakav je plan za večeras?'' upitala sam ga. Ogledao je se oko sebe vjerojatno gledajući je li Maria negdje blizu kako nas ne bi čula.
,, Mislio sam da se večeras dogovorimo da odemo zajedno na večeru,ali ja ću slagat da su me hitno zvali na trening ,a ti ćeš je dovesti tamo. '' Ukratko je rekao svoj plan.
,, OK,dogovoreno onda.''rekla sam .,,Moram sad na stvarni trening pa se vidimo kad se vratim.''rekao je i otišao prema sobi kako bi se obukao i uzeo torbu. Pri tome je stvarao veliku buku i naravno probudio Mariu. Nakon 10-ak minuta ušla je u kuhinju sva raščupana i nisam mogla izdržat a da joj se ne nasmijem u facu.
,,Ha-ha-ha jako smiješno.'' Rekla je i ubojito me pogledala.
,,Pa da se vidiš u ogledalu i tebi bi bilo smiješno.''rekla sam i popila zadnji gutljaj kave.
,,Da da naravno. Nego što ćemo mi danas radit?''upitala me je .
,,Pa ne znam možemo malo proć gradom i otić u shopping.''predložila sam.
,,Može samo da nešto pojedemo.''rekla je i krenula vaditi hranu iz hladnjaka. Nakon doručka ipak smo se još malo izležavale i tek oko podne krenule u grad. Prvo smo naravno krenule u shopping. Maria je poznavala dosta trgovina i poletno se kretala među velikom masom ljudi.Morala sam žuriti kako bih je mogla pratiti.
,,Jel znaš neku dobru trgovinu s haljinama? Trebala bih sebi kupiti jednu.'' Upitala sam je kada smo napokon sjele u obližnji kafić kako bi se odmorile.
,,Naravno da znam. Nego zašto ti treba haljina?'' upitala me je i lagano se nasmijala.
,,Mislila sam da izađemo navečer na večeru,a nisam ponijela ništa svečano.'' Odgovorila sam.
,, A daj sad si pokvarila iznenađenje.'Maria je rekla i napravila tužnu pseću facu.
,,Kako iznenađenje?'' upitala sam je iako sam znala o čemu se radi. Cijeli ovaj razgovor je već unaprijed isplaniran.
,,Sean mi je jutros prije nego što je otišao na trening rekao da je za večeras rezervirao mjesto u restoranu i onda sam mu ja rekla da ti ništa ne govori,da to bude iznenađenje.'' Objasnila mi je .
,,Ma nema veze pravit ću se ja iznenađena. ''rekla sam joj. Glasno se nasmijala i nije uopće slutila što joj se sprema. Dok smo hodale prema trgovini zbog haljine, Sean mi je poslao poruku.
,, Kupio sam prsten i sad još idem srediti u restoranu sve.'' Napisao je.
,, Ok mi idemo još kupiti haljine .'' odgovorila sam mu i ušla u trgovinu. Bila je to velika trgovina, na 2 kata koja su bila prepuna luksuznih haljina. Šljokice i svila su se mogle naći u svakom kutu trgovine. Visoka i mršava žena srednjih godina nas je pozdravila kad smo ušle i pitala može li nam kako pomoći. Nismo znale odakle krenuti s isprobavanjem haljina.
YOU ARE READING
Izgubljena ljubav
RomanceLjubav je za nju bila nepoznat pojam sve dok nije upoznala njega.Zaljubljenost je prerasla u ljubav za koju se nitko nije nadao da će opstati.Ali opstala je sve dok ih nesretne okolnosti nisu razdvojile. Ipak sudbina ih je odlučila spojiti,ali u tre...