✉ Four

4.2K 350 752
                                    



"המסיבה הזאת מבאסת, בוא נלך."



"אני הולך לחפש את ג'וש." שילבתי את ידי והתעצבנתי שהוא נעלם בתוך כל האנשים. המסיבה הזאת הייתה רעיון מטופש. אני לא אוהב מסיבות.



נמחצתי על ידי הקהל ועשיתי את דרכי למטבח. שקט פה, תודה לאל. ישבתי על הכיסא וקשרתי את השרוכים שלי.



"היי," הסתכלתי למעלה וראיתי את הארי בפתח הדלת.



"רק רציתי לוודא שהכתף שלך בסדר." הוא חייך, לוקח כוס מהמטבח. "הכתף שלך נפגעה היום."



תסתום את הפה הארי.



"הו, אתה מתכוון אחרי שהכתף שלך פגעה בשלי ולא התנצלת?"



"אני יותר מבסדר," אמרתי בסרקזם. הארי הרים גבה, אבל לא אמר כלום.

"מאוחר עכשיו, אני אשלח לך את החשבון הרפואי שלי." ההבעה שלו כל כך מוטרדת, שהצחיק אותי כל כך.



"מצאתי את לואי, עשר נקודות לי!" ג'וש צעק. ג'וש הפסיק והסתכל עליי, ואחר כך הסתכל על הארי. הארי לא אמר דבר, הוא פשוט יצא מהמטבח עם כוס ביד שלו.



"דיברת עם הארי?" נייל נראה מופתע יותר מג'וש.



"הוא התנצל שהתנגש בי בארוחת צהריים."


נייל ניסה לשנות נושא. הוא שונא כג'וש מתחיל לדבר על הארי, בגלל שאם הוא כן הוא לא יסתום. "אנחנו הולכים לסוניק."



"כן! אני רעב. משהו לא הביא לי את הטאקו בל," הצבעתי על נייל. והוא פשוט משך בכתפיו.



כשנכנסו למכונית, החלטתי לסמס לו.



אני: מסיבה עלובה. נטשנו. בסוניק יש אוכל

המאסטר שלך: למה?


אני: הבנו שאנחנו שונאים את השמיניסטים והשביעיסטים.



המאסטר שלך: אפילו אותי?



אני: במיוחד אותך.



המאסטר שלך: חצוף. למרות שאני מחבב אותך



אני: חצוף. אני אפילו לא יודע מי אתה. איך אני יכול לחבב אותך?



המאסטר שלך: איך אתה יכול לשנוא אותי?



אני: בקלות. אתה בטח כמו כל השמיניסטים בבית הספר.



המאסטר שלך: אתה לא מכיר אותי.



אני: אתה בטח עוד הארי סטיילס. חוץ מזה אתה לא מכיר אותי, איך אתה יכול לחבב אותי?



Texting ✉ larry stylinson- HebrewWhere stories live. Discover now