Selin- Bu gün annem bir başkaydı çok garip davranıyordu kardeşlerim de bu durumu fark etmişti . Bu arada ben Selin , İzmir de yaşıyoruz . Ben kardeşlerim ve annem Göztepe de şirin bahçeli bir evde yaşıyoruz. Annemin adı Güneş kardeşleriminde büyük olanın Nazlı küçüğününse adı Peri . Nazlı ve ben ikiziz gerçi nasıl ikizsek hiçmi huyumuz benemez.
Babamız biz küçükkeen bizi blrakıp gitmiş. Bu yüzden annemizde babamızda annemiz Güneşti. Hepimiz ona çok bağlıydık
En son dediğim gibi annem bu gün çok farklıydıyüzu her zamankinden fazla güyordu ve kahvaltıda dayanamadım sordum " Bu günkü neşemizi neye borçluyuz ."dedim ve güldüm şakacı bir tavırla . Annem " Şu anda tam belli değil ama yakında İstanbul a gidebiliriz ." Peri ise "Oleyyy tatil." diye bağırdı . Annem se " hayır öyle bişey değil ama bellki oraya temelli taşınız" dedi. Benim yüzüme kocaman bi gülümseme yerleşmişken Nazlı bunu fark etmiş olmalı bütün sinirini benden çıkardı " İyi o zaman siz anne kız gidin orada güllersiniz ." Dedi ve anneme dönerek "gel- mi- yo- rum ne haliniz varsa gorün " dedi ve odasına çıktı .
Akşam olmuştuve Nazlı hala odadan çıkmamıştı. Annemde hazırlnıp çıkıyordu dönüp bana bakarak "Nazlı odasından çıkarsa beni ara." dedi. Sesindende nazlı için endişelendiği belliydi .
1saat sonra çikolatalı pasta alıp nazlının odasının önunde "Nazlı sana çikolatalı gasta aldım hadi çık beraber yiyelim söz annem hakkında konuşmicam" dedim . Ama bu kadarı fazlaydı. Nazlı çikolatalı pastaya dayanamazdı sonra acil durumlar için odasının anahtarından 2 tane yaptırdığımız hatırladım. Odayı açtığımda içeride kimse yoktu. Hemen annemi aradim. "Alo anne nazlı odasından çıkmış ve evde değil" annem ise. "Fark ettim dedi ve telefonu kapadı . Sesinden bayağı sinirlendiği belliydi.