1.

914 34 2
                                    

Annemin sesiyle uyandım saat daha 10'du. Anne beni bu saatte uyandırmak zorundamıydın? ben kendi kendime söylenirken annemin sesiyle kendime geldim. bana bu gün rahat yok en iyisi hazırlanmak.hemen duşa girmeliyim. 20 dk içinde duştan çıkıp hemen hazırlanıp aşağı indim.Annem çoktan hazırlanmış beni bekliyodu anne ya bari kahvaltı etseydik. Cemre kızım bi sakin ol sabah sabah çok mızmızlandın dışarıda yapıcaz kahvaltıyı adnan amcanla ve oğluyla. Ayy bide oğlumu var anne erkeklere alerjim var benim olmaz bu iş. Kızım sen iyimisin geçmişte yaşadığın olay için böyle yapıyosun ama bütün erkekler aynı değil o zaten senin abin olcak.neyse anne çıkalım hadi. Şu an geldiğim yeri görünce biraz bozulmadım değil dışarıda kahvaltı yapıcağımızı sanıyodum ama geldiğimiz yer bizimkine benzer bir villa. Derin bir nefes alıp zile bastım adnan amca kapıyı açtı normalde hizmetçiler açar adam aşık işte ona gülümseyip içeri geçtik masa hazırdı. Ama üvey abicim hala teşrif edemediler adnan amca oğlumda geldi dediğinde kafamı kaldırıp baktım karşımda aşırı derece yakışıklı karizmatik biri duruyodu selam verip oturdu hiç gülümsemiyodu. Baya soğuk bir yapısı vardı umrumdada değil nasıl olduğu.adı keremmiş beyfendinin acıktığım için kahvaltımı yapmaya başladım şu an nasıl gözüktüğümü bilmiyorum ama keremin gözlerini üstümde hissediyorum bu durum beni baya rahatsız etsede bişey demedim tek istediğim bir an önce burdan gitmek...

Üvey Abim Bir MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin