ASKIN NOTA TONU

78 21 0
                                    

Aksam olunca herkez odasina cekilir Mavi yanliz kalir ve yanlizliktan cok korkar, yanliz kalmaktan cunku yanliz kaldiginda sesizlik onu bogar kalbinin ciglik'larini duymamak icin uyumayi dener acilarini icinden yasayan bir kiz ve sorunlari var ama bunlari kimse bilmiyor annesine aciklicak kadar cesur hic bir zaman olamadigini dusunur , gecmisini, ilk ask'ini hep icin'e atti , sirlarini sarki sozlerine gizledi , korkak oldugunu dusundu ve sadece gecmisinden kacti bazen Mavi hislerini boyle anlatir deliricekmis gibi hissediyorum sanki ihtiyacim olan sadece ciglik atmak bazen uyuyamiyorum sabah'a dek sadece sarki sozu yazip agliyorum sonra okula gidiyorum herkez gozlerimin sisligini dogustan saniyor annem ise fark etmiyor bile ve bazen sadece garip biri'imis gibi hissettirirler bu berbat hissettiriyor kendim olmaktan kacmiyorum ben buyum ama gecmisim beni urpertiyor ondan kurtulmak istiyorum...

Toprak ise oda arkadasindan rahatsiz olup disari cikar biraz gitarini konusturur dusunur Mavi'yi dusunur..Sonra okyanusu dusunur cok farklilar ama aynilar bir noktada birlesmeleri buyuledi belki beni ama ne ? Nasil bu kadar ayni ve bu kadar farkli olabiliyorlar ?. Sadece bir dugum gerek hayatim'a bir sonuc Ölum Ya da son bir kurtulus yolu az zaman'im var yoruldum artik her saniye Öluyorum burda , uyuyamiyorum , aglamak bile zor geliyor herkezden farkli olmak cok yorucu niye digerleri gibi normal bir hayatim olmadi ki ? Zorlamanin anlami kalmadi sanirim ama korkularim onlar ne olucak ? Ölmeyi cok denedim ama hic bir zaman ise yaramadi keske sadece bir uçurum   olsa hayat ve her dustugunde bulutlar olsa ayaklarinin altinda her agladiginda cicekler acsa kalbimde ama bunlar imkasiz seyler bize kalan soguk bir uyku'nun ardindan soguk bir hayat diye dusunur.

Bu sirada Mavi goz yaslarini silip sacini duzeltir karanlik gelir dunya , korkar kendini ifade edemez ve kacar kendi ile yuzlesmemek icin kacar....Disari cikip terasta yildizlari seyreder karsida agacin altinda oturan Topragi fark etmez bile ancak Toprak istem dişi  umitlidir kurtulusu belker bir seylerin yolunda gitmesini diler, Mavinin farkli oldugunu dusunur ona asik olmaktan korkar ancak bu aklina bile gelmez cunku cok'tan baglanmistir , kibarligi , hayati umursamamasi ve gozleri boyle gorunur Mavi ama tedirgin'dir bu kadar saf ve masum bir kiz beni anlamaz kalbim kirli ve benimle olamaz onu siyaha boyamak istemiyorum cunku onu seviyorum diye dusunur .

Mavi bikmis'tir hayatinin tekrarlanmasindan her zaman guvenir ve sonunda duser bu onu rahatsiz ediyor ezik gibi hissediyor daha da onemlisi yanliz dostlari hic biri kalpten degil her zaman soyle olur ya bana bulas'tiklarinda bir basbelasi oldugumu ve isleri duzeltmeye calistikca batirdigimi anlayip yalan soylerler bazen de oylece birakip giderler ama etkilenen sen olursun kalbindeki izler asla silinmez cunku sana yakin'lasirlar sonrada cekip giderler bide o ozurleri yok mu hayat berabat kimseye guvenim yok ama bak en azindan ben varim kendim'im kendimi anlamak cok guzel .Bu dusunceler bogar Mavi'yi biraz renk gerekli hayata ve duvardaki eski saate bakar 01:32 daha erken'mis diye dusunur ve odalari gezip herkezi uyandirir ates'i coktan yakmistir bile tanisma gecesi harika bir fikir diye dusundu kimse Topragin yoklugunu hissetmedi bile Mavi haric o urpertici gozleri unutamiyordu ve kucuk masum kalbini daha! Burdan goruyordu o Topragi herkezden farkli tanidi, farkli sevdi ve inandi....Herkez egleniyor gibi Mavi haric Topra'gin yoklugu rahatsiz etti onu, onu tanimiyordu ama yillar once tanismis gibilerdi saskindi bu durumdan ve birazda korkuyordu ama uzerine yurumekten vazgecmicekti ates'i ve eglenceyi basi bos birakip Topra'gin yanina gitmek ile siyah karti cekmis oldu ama mutlulug'a yurudugunu hissediyordu.

Yanina yurudu kalbinin tuslari vuruyordu ve eridigi'ni dusunuyodu buda ne ask mi? Boyle dersem buyuk bir pot kirmazmiyim ? Herneyse Mavi ve Topraga donelim...

Mavi once derin bir nefes aldi ve  - Meraba , dedi.

Toprak Maviye dondu ama yuzune bakamadi sesizce, - Meraba , dedi

Mavi kibardi  - oturabilirmiyim ?

Toprak   - tabi!

Mavi: - eee nbrsin ?

Toprak :- fena degil senden ?

Mavi : - berbat degil dedi ve guldu neden guldu'gunu bilmiyodu belkide ortami isiticagini dusundu ama ise yaramadi.

Toprak : gitmeliyim sonra gorusuruz iyi geceler , dedi ve hizla uzaklasti.

Mavi sinirlendi <TANRIM BU COCUK'LA OLMICAK > dedi ve agaca hizla bir tekme atti cani'nin aci'digini gec fark etti ama fark etti <Lanet olsun ya agac'a tekme atilir mi ?  offf! >...

Biraz hirpalandi kalbi ama pes etmicekti yine ayni seyler'i yasamak'tan korkuyordu ama Toprak onun gozler'i bir farkli parliyor'du sanki kocaman bir okyanusun icin'de imiscesine boguyordu Mavi'yi kalbi ise bir farkli atiyordu sanki karanligin ve sislerin icerisinde duyulan muzigin aski ve parmaklarinin aci'sini hissettigi halde calmaya devam eden bir piyanistin vurdugu her notadan aldi'gi zevki Topragin kalbi'nde  tadiyordu .


SEN OKYANUS BEN MAVININ SEN TONU ( Bölümler düzenlenecektir ! )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin