Mavi kendini toparlayıp geride biraktığı ağacın yanından hızlı ve koşar adımlarla ilerledi odaya öyle bir giriş yaptı ki gözleri susmak bilmiyordu kırık buz parçaları kalbinden süzülüp parmak uçlarından yağmur damlaları gibi damlıyordu kalemine.
Küçük bir not yazdı ve hızını kesmeden dışarıya fırladı uzun tahtalarla kaplı zeminin köprü yolunda hızlıca ilerledi.
Yirmi üç numara toprağın odasının kapı numarası.Diye fısıldadı kendi kendine kapıya yaklaşınca.
Kapıya hazırladığı küçük notu bırakıp zile hızlı bir dokunuş sergiledi.
Bu sırada saklanmak icin pek zamanı yoktu,Toprağın onu göremeyeceği bir yerden olup biteni izlemeye karar verdi.Ruhuna birden gelen bu cesaret Maviyi biraz olsun korkutuyordu da ters bir tepki gormek istemiyordu.
Kapibir kac saniye sonra acilicakti kalbi hizla atiyordu,yumusak adimlarla kulagini siyirip gecen ayak sesleri Topragin kapiya yoneldiginin habercisiydi, usulca kapinin kulubunu cevirip bir o kadar eski ve gurultulu kapiyi ince ve rahatsiz bir gicirtinin esliginde acti .Toprak kapiyiacip notu fark ettiginde Mavi'nin renkli kalbi sarkilar soyluyordu .Toprak renkli kalemle eskitilmis bir kagida el yazisi ile yazilmis notu eline alip gulumsedi sonra tekrar kapiyi sikica kapayipiceriye girdi Mavi derin bir nefes alip yazdigi notu ince sesi ilesakince tekrarladi sonrasinda bir Oh! cekip ince uzun kirpiklerini rahatca gozlerinin uzerinden saldi . -Elmaslar gibi parlak bir kalbim vardi benim yere dustugunde parcalarindagozlerini gordum .-M
Acaba Toprak bu kelimeleri okurken ne dusunur? diye kendine sordugu soru epey kafasini karistiriyordu , Topragin boyle guzel sozler duymaya aliskin olmadigini dusunen Mavi aslinda bir hayli yaniliyordu.
Mavi saklandigi eski kulubenin ardindan cikip kisa shortunu tartakladi kalbine sigamayanheyecan ona askin masalini okuyordu .
Toprakise umutsuzdu ne yapacagini bilemiyordu guvenin tekrar bosacikmasindan korkmakla bilrlikte Mavinin gozlerinde gordugu okyanusunesintisine kapilmis olmasi onu deli ediyordu , her sey bu derecehizli ilerlemesi yeni bir hikayenin baslangaciydi ve hayat herseyeragmen hizini kesmiyordu yikik bir kalbin enkazini tekrardan insaedip onariyordu ve Toprak buna inanmakta gucluk cekiyordu.Yildizcarpmasi bir askti bu goklere sigmayacak bir serinin ilk bolumugibiydi hersey . Mavi kendini fark etirmeden odasina geri donmeyibasardi ve yatagina uzanip odayi bos gozler ile suzdu derin bir nefesalip gulumsemeye basladi temiz kalbi ona herseyin iyi gidecegini soyluyordu fakat icinde onu yiyip bitiren o korkuya yenik dusmek ne olacakti ? . Karanlik odayi aydinlatan los ve Mavi isin altina tutsak edilmis gozleri parlarken , dusunduren bir askin kollarina sikisa kalmis kalbi ise atarken gucluk cekiyordu .
Gecen uzun geceboyunca Mavi gozlerini uykuya teslim etmedi ,Toprak ise ruyalarinisusleyen kizin Mavi kalbine sarkilar yaziyordu, elmaslar mavisi birask dogmustu karanligin alayci sesizliginden. Askin kollarinateslimiz artik mavi bir ask hayatinizi suslesin okuyucularim , tipkiMavi gibi bir kalp sizi bulsun ellerinizden tutup mutluluga tasisin.Toprak sol tarafinda bulunan mavi elmas kadar asik gozleriile dusuncelerine yolcu oluyordu Guvenmekcok zordu hayata onun icin, kalbinin morluklar alitinda iyilesip kalkmasi icin yaralarina surulecek merhem o olabilirdi yada ona siki bir tekme daha aticak ve onu daha cok yaralayacak bir ask daha olabilirdi . Tekrarhayatin merdivenlerinden tirmanmaktan korkuyordu belkide tekrar dusmekten , tekraryaralanmaktan .
Herseyiriske atmalimiydi ?. Budusuncelerin bir hayli gercekten ibaret olmasi Topragin saskinliginasebepti, o umudu cok erken kesmisti hayattan , mucizelerin pesinibirakmayacagi bir gelecege sabip olacagindan habersiz bir anlikyureginin parlamasi ile kendine son bir sans borclu oldugunu farketti.
Gunlerpes pese akarken hayatin buyulu selalesinden , tedirgindi iki asikkalp birbirlerinden. Toprak Mavinin her saniyesini kalbine ekliyordu , gozleri ile ezberliyordu onu ona guvenmelimiydi bundan daha da eminolmayan Toprak Mavinin hareketlerinden anlamaya calisiyordu onu , hersaniye gozlerini uzerinden ayirmiyordu resmen kafasi bir cok sorunlakarisik olan Toprak, bas ucunda asili olan takvimden bir yaprak dahakoparmisti ve Maviye yaklasmanin yollarini ariyordu 2 haftadir gecensurecte ona daha cok baglanmisti ve artik yanina yaklasan herkezdenkiskaniyordu onu ,belkide saplantili bir askti yasanan.
Bu durum iseMaviyi rahatsiz ediyordu ona yaklasmaya calisiyordu fakat Toprakherzaman soguk kanli bakislarini eritemiyordu ve bu Mavinin Topragaolan bagimsiz ilgisini dahada artiriyordu ELMASLARMAVISI ASKIN PARILDAMA ZAMANI YAKLASIYOR VE BUNU BEKLEYEN MILYONLARCAMAVI KALP AYNI ANDAN RITMINI KORUYOR ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN OKYANUS BEN MAVININ SEN TONU ( Bölümler düzenlenecektir ! )
RomanceSeni anlatmak çok zor kalbime sen sonsuz bir okyanustan ibâretsin. masmavi ve bir o kadarda masum renklerin. O kadar saf ki güzelliğin, alır götürür beni gel gitlerin. Kalbime vuran her dalgan beni sana daha da aşık eder,yaralarındır aslında seni g...