BİR FIRÇA DOLUSU MAVİ

33 8 0
                                    

Media:Mavi
Toprak başını tekrar doğrultup omuz silkti ''Belkide''.Bu cevabı Maviyi mutlu etmişti ondaki o gizemi öğrenmek için deli oluyordu.

''İstersen biraz yürüyebiliriz gece yürüyüşlerinin severim hem belki sanada iyi gelir ''

Toprak dudaklarını kımıldatmadan başıyla onayladı . Kapıyı sertçe çekip kapattı. Renkli gaz lambalarının süslediği etrafını yeşilliklerin sarıp sarmaladığı yürüyüş yolunda minik adımlarla yürümeye başladılar. Mavi kollarını göğsünün altında birleştirmişti, lafa girmek için doğru zamanı bekliyordu. Toprak başını bir türlü yerden kaldıramıyordu , çünkü Mavinin derin gözlerine her baktığında iki farklı duygunun arasında gidip geliyordu.Onu çok hoş buluyordu diğer kızlardan bambaşkaydı Mavi eğlenceli, neşeli ve daima gülümsemesi yüzünden düşmüyordu ,ona iyi geliyordu ama bir yanında yatan suçluluk duygusuna söz geçiremiyordu, Okyanusa ihanet ettiğini düşünerek Maviye zarar vermek istiyordu,beyninde saplantı haline getirdiği iki farklı kız :Okyanus ve Mavi . Okyanus onun kalbine ağır yaralar açmıştı,onu hayatından silemiyordu korkuyordu ona tekrar ihanet edeceğini düşünüp korkuyordu.Ama Mavi onu öylesine etkiliyordu ki; Kalbindeki karanlık duyguları bastırmaya çalışıyordu,Mavinin yanındayken okyanus sık sık aklına geliyordu ve duyduğu şiddetli suçlulukla birlikte Maviye hedef alıyordu.

Kendini bastırmak için ellerini siyah dar kotunun ceplerine sıkıştırdı. Mavi ortamı ısıtacağını düşünerek Toprağa saçma sorular yağdırmaya başlamıştı ''Saçlarının doğal rengimi ? '' Bu soruyu Toprağa yönelttikten sonra kendini sersem gibi hissetti,bir erkeğe bu soruyu sormak kabalık olabilirdi Ya da o bunu farklı bir yönden algılayabilirdi,Mavinin beyaz yanakları çoktan yerini kırmızıya bırakmıştı. Toprak hala önüne bakıyordu derinden gelen bir gülümsemeyle saklamaya çalıştığı gamzeleri yanaklarında beliriverdi başını sallayıp ''Evet'' diye onayladı.Bu soru Toprağın karanlık tarafını yumuşatmıştı.Mavi Toprağın kızmadığı için kendini şanslı hisseti çoğu erkek bu soruyu yanlış anlayabilirdi.''Peki hiç boyamayı düşündün mü? '' Toprak bu sorunun ardından dayanamayıp başını kaldırdı,gözleri mavininkilere kenetlenmişti,gülümsüyordu Okyanustan sonra ilk kez bir kız onu gülümsetiyordu,Mavinin gözleri onu sarhoş ediyordu, o derin kahve gözlere her baktığında sersemliyordu.Dudaklarını tekrar aralayıp ''Hayır daha önce hiç düşünmedim''

Mavi ikna edici bir ses tonuyla söze girdi''Aslında Mavi sana yakışabilir''Soruyla birlikte birazda gönderme yapmak istemişti.Toprak tekrar gülümseyip ''Belkide'' dedi.Mavinin aklına parlak bir fikir çoktan gelmişti bile.Heyecanla Toprağa dönüp''Deneyebiliriz ne dersin ?'' umutla gülümseyip Toprağın Yeşil gözlerine bakıyordu.Kahve rengi gözlerini kocaman açıp Toprağa dikmişti, yalvarır gibi ellerini birbirine kenetleyip çenesinin altında birleştirmişti.Toprağın bölünmüş kalbi hızla atmaya başlamıştı,bir yanı korkuyordu yine Okyanus yüzünden öfkelenip ona zarar vermekten ama Mavinin masum bakışları altında eziliyordu.Onu kırmak istemiyordu, onu kırarsa gece uyuyamayacağını düşündü.''Olabilir''derken sol gözünü tamanen örten saçlarını kafasını yana sallayarak yaptığı reflesle gözünün önünden çekmeyi başarmıştı. Mavi içten bir gülümsemeyle ona bakıyordu ''Yanımda bir çanta dolusu saç boyası var, neredeyse mavinin her tonu kendimi ifade etmek için kullandığım bir tarz saçlarımı sürekli mavinin farklı renklerine boyuyorum diye itiraf ettikten sonra Toprak hayretle gözlerini Maviye dikti''Sen ciddimisin?"hala dudaklarında o çarpık gülümseme vardı.Mavi zaman kaybetmeden söze tekrar girdi'' Bence hemen gitmeliyiz sana bir ton seçelim elektrik mavisine ne dersin ? Toprak uzatmadan cevap verdi''ben daha çok gece mavisi Ya da lacivert tercih ederim.''

M

avi pek memnun olmamıştı
o daha çok ışıl ışıl ve canlı tonları beğeniyordu,hem zaten Topraktada daha iç açıcı tonları hayal etmişti,sürekli üzerine geçirdiği koyu renk bol hırkaların verdiği o can sıkıcı boğukluğu yok etmeyi planlıyordu.
'Ama belki ufak bir değişiklik yapabilirsin Toprak''dedi umutla.
Bu Toprağı çok etkilemişti neredeyse ilk kez bu kadar içten söylemişti ismini,o kadar çok yakışıyordu ki Toprağın ismi dudaklarına.

''Sen bu konuda uzman olmalısın,bu defa seni dinleyebilirim ama beğenmezsem tekrar boyaman gerekecek'' dedi kirpiklerinin altından bakarak, halâ gülümsüyordu ve dudakları gülümsemeye bu kadar alışkın olmadığı için yorulmaya başlamıştı.
Toprağın alaycı ses tonuna aldırmadan ''Hadi gidelim o zaman''dedi Mavi heyecanını bastıramadığını garip davranışlarına yansıtıyordu.Bazen garip bir kız olabiliyordu içi dışı birdi,duygularını çok fazla dışına yansıtıyordu.
Hızını kesmden odasına doğru koşmaya başladı.Toprak hâla sakin adımlarla ilerliyordu.Mavi ardına dönüp o muhteşem gülümsemesiyle Toprağa el attı'' hadi hızlı ol bay ağır çekim!koşmayı dene!''diye yüksek sesle bağırdı.Toprak Mavinin sözünü dinleyip ona yetiştiğinde Mavi onu bileğinde kavrayıp hızla koşmaya zorladı.Toprak gözlerini kocaman açmış utancının ve stresinin altından kalkmaya çalışıyordu,avuçları terlemişti zorlukla devam etti.Toprağa uzun Maviye kısa gelen ışıklı toprak yolda bir süre koştuktan sonra Mavinin kaldığı odanın kapısının önüne vardılar.Toprak soluk soluğa kalmıştı ellerini dizlerine basırıp kuvvet almaya çalışıyordu.Mavi koşmaya alışkındı bu sporu uzun süredir yapıyordu, hatta kaliforniyadaki odasında bir kaç ikincilik ve üçüncülük kupası vardı. ''Hazırmısın bay karanlık''Mavi Toprağa o kadar sıcak ve samimi davranıyordu ki,Toprağın ona soğuk davranması elde değildi.Toprak başıyla onay verdikten sonra odaya girdiler.Mavinin odası Toprağınkine göre daha yeniydi ve oda da tek başına kaldığı için ona daha çok yer kalmıştı Mavide bunu değerlendirip odaya biraz renk katmıştı.Yatağının başına renğarenk ışıklar asmıştı ve tahta duvarlara değişik Rock şarkıcılarının posterlerini yapıştırmıştı.Kabul etmek gerekirse havalı görünüyordu.Mavi boyalarını doldurduğu çantasını yatağının altına sıkıştırmıştı.O çantasını ararken Toprakta odayı geziyordu çalışma masasına birkaç çerçeve yerleştirmişti annesi ile ve tek başına fotoğrafları vardı beyaz kalp kaplamalı çerçeveyi ellerinin arasına alıp incelemeye başladı.Fotoğrafta sarı ıslak tüyleri ile Mavinin çamurla kaplanmış kıyafetlerinin üzerine uzanmış Golden retriever cinsi bir köpeğe sımsıkı sarılmış kahkahayla gülen Maviye uzun uzun baktı herzamanki gibi mutlu görünüyordu.Dudaklarını kımıldatıp fotoğraftan gözlerini ayırmadan
'' Köpeğinle iyi anlaşıyor olmalısınız'' diye sordu.Başını çevirip ''Evet Rocky benim herşeyimdir onunla büyüdüm babamın tek hediyesi onu şimdiden çok özledim ayrı kalmaya pek alışık değiliz ''dedi hafif bir gülümsemeyle ve ekledi''Bazen sadece onun beni anladığını düşünüyorum, o benim için sadece tüylü bir köpek değil o aynı zamanda benim dostum'' Toprak başını Maviye çevirip belli belirsiz gülümsemekle yetindi.Bu sırada Mavi çoktan içi mavi saç boyalarıyla dolu Nike çantasını yatağın üzerine atmış Toprak için renk seçiyordu sağ elindeki elektirik mavisi ve sol elindeki buz mavisini Toprağa fırlatıp ''Seç bakalım sarışın ''dedi Toprak sol ve sağ eline umutsuz bir bakış atıp kaşlarını kaldırdı''Daha koyu bir renk tercih edemezmiyiz?'' Mavi başını''Hayır!'' dercesine salladı.
Uzun süre düşündükten sonra elektrik mavisinde karar kıldılar . Mavi boyayı hazırlarken Toprak odanın içerisinde tur atmaya devam ediyordu.Bir yandanda bunu yapacağına kendini inandırmaya çalışıyordu.


































Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEN OKYANUS BEN MAVININ SEN TONU ( Bölümler düzenlenecektir ! )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin