2

3.8K 262 9
                                    

HARRY'S POV

,,POMOOOOOC LOUISI! NĚKDO MĚ TÁHNE PRYČ! POMOOC!". Křičel jsem, jak nejvíce to šlo. Pamatuji si, že mě něco táhlo pryč, nevěděl jsem kdo to byl, co po mě chtěl a proč mi to dělal!? Pořád jsem křičel, a ta osoba mě táhla pořád pryč. Louise jsem nikde neviděl, což mi nahánělo ještě větší strach. Kde Louis asi je? Proč mě tady nechal samotného? 

Měl jsem u sebe svého plyšáka, a nechtěl jsem ho ztratit. Proto jsem si ho dal pod tričko a kalhoty, aby se mi neztratil. Křičel jsem. Proč tu není Louis? Proč mi nepomáhá? Docela jsem se bál, že udělali i něco jemu, že tam nebyl jenom jeden člověk a to ten, který mě táhne.  Nebo že by Louis jen tak zbaběle utekl a nechal mě v tom? Nechtěl jsem věřit ani jedné z těchto variant. Proč mi to ten člověk dělá? Bolela mě ruka, jak pevně mě držel a táhnul mě. Byli jsme pořád hlouběji a hlouběji v lese, vůbec jsem nevěděl kam mě táhne. Ztrácel jsem už síly. Přestával jsem křičet. Upadal jsem do šoku. Nevěděl jsem co dělat. Bylo mi pouze šest let, a to jsem měl zemřít? Nic víc jsem nemohl dělat než křičet. Pak ta osoba mě pustila na zem. Sundala si tričko a ucpala mi pusu. Řekl: ,,Ty malé děcko, drž už tu tvojí hubu! Nikdo není zvědavý na tvůj dětský křik! Buď už zticha a nic se ti nestane!". Podle hlasu jsem poznal že je to muž. Vysoký jako hora. Bál jsem se ještě víc. A pak se to stalo. Upadl jsem do bezvědomí. 

LOUIS'S POV

Pane bože, kde je sakra Hazz? Utíkal jsem jak nejrychleji to šlo, zpátky do hotelu. Naštěstí to nebylo moc daleko. Přiběhl jsem k hotelu. Už jsem neřešil, jestli polezu zpátky balkonem, nebo jak. Postě jsem vběhl do hotelu a hned ke dveřím od rodičů ode mě a i on Harryho. Klepal jsem, bušil jsem! 

Rodiče byli vystrašení, nechápali o co se jedná. ,,Mami, tati, teto, strejdo! Utekli jsem s Hazzou ven, šli jsme na pláž a někdo ho od tama odtáhl! Zavolejte policii, pojďte semnou hledat!". Rodiče jen zírali. Harryho rodiče okamžitě volali policii, moji rodiče šli semnou hned na pláž. Ukázal jsem jim, kde jsme seděli a kde ho ta věc táhla. Po chvíli k nám doběhli i rodiče od Harryho společně s policií. Policie se prošla po lese, viděla stopy a volali posily. Rodičům přišlo, jako kdyby policisté před námi něco tajili. Co to může být? 

Policisté zjevně věděli o co se jedná. Řekli rodičům, že ho unesl nějaký chlap, který unáší lidi z pláže. Nikdo z policistů ale nevěděl, kde se nachází jeho doupě. Mají jen pár stop. Rovnou nám řekli, že nevěří, že se Harry vrátí. Byl jsem  z toho zhroucený. Nevěděl jsem co mám dělat. Proč to někdo dělá? K čemu mu to je? Dělá akorát problémy. Policisté okamžitě se vydali do terénu. Byli tam stopy od bot, proto věděli kam jít. 

My jsme byli úplně zhroucení.. Vrátili jsme se zpátky na hotel. Já jsem šel do svého pokoje a lehl jsem si. Pevně jsem věřil, že se Harry vrátí. Doufal jsem v to. Usnul jsem a spal jsem až do rána. 

Ráno když jsem se vzbudil, běžel jsem nahoru za rodiči. Hned jsem se zeptal: ,,Mami, tati co  je nového s Harrym? Mají ho?". Rodiče neodpověděli. Měli slzy v očích. Otočil jsem se zpátky a utíkal do vedlejšího pokoje. Nikdo tam nebyl. Byly zbalené věci. Kufry tam ale ještě byly, museli být někde na hotelu. 

Když přišli Harryho rodiče, stalo se to. Brečel jsem.



Ahoj, tady je další díl. Nevím, jestli se zatím povídka líbí, ale doufám že  jo. Zítra nebo pozítří výjde nový díl, a věřte mi, že se máte na co těšit! :) 

Eve O'Conner. xxx



Best Friends - Larry. [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat