Fuuuuf. Rok a půl jsem tady nic nenapsala. Jak je to možné? :D Jak jsem na vás mohla zapomenout? :D Moc se vám omlouvám, jdu to hned napravit! :D Příběh si ještě moc dobře pamatuju, tak jdu na to! :D
LOUIS' POV
Seděli jsme na lavičce v parku a já nevěděl, jestli mu to mám říct, nebo ne. Mám mu říct to, co o mě neví nikdo krom pár lidí? To, co o mě ani neví rodiče?
,,Harry?''
,,Ano, Boo?''. Panebože. Takhle mi říkal jenom Harry. Je to úžasný pocit.
,,Musím se ti k něčemu přiznat. Bojím se ti to říct, jak zareaguješ, protože vím, co se ti stalo. Jen mi prosím slib, že nezačneš vyšilovat, věř mi, že ti nic neudělám. Mám tě neskutečně moc rád Harry a nikdy bych ti nic neudělal.''. V jeho očích se začal objevovat strach a nejistota. Nedivím se mu. Po tom, co se mu stalo. A já se mu chystám říct, že...
,,Harry, já jsem gay.''
,,Oh...''. Bál se. Odtáhl se ode mě. Začínal se klepat. Ne. Ne. NE!
,,Harry prosím. Neboj se mě! Nic ti neudělám, jen potřebuju aby jsi to věděl! Ty víš, co pro mě znamenáš!''
,,L-L-Lou.. Ne-e-vím co ti na to říct. Nebojím se tě, ale...".. Začal brečet. Objal jsem ho, ale on mě ne. Bál se.
,,Hazz.. Prosím. Neboj se mě. V životě jsem ti ublížil až moc, ikdyž jsem nechtěl. Věř mi, prosím."
,,Loui, jsi ten nejlepší člověk co znám, ale chci domů, prosím!" vykřikl. Okamžitě jsem vstal a Harry taky a hned jsme šli. U baráku jsem se na něj podíval. Objal jsem ho a řekl mu, že se mě nemusí bát, že bych mu nikdy nic neudělal.
Odešel do domu. Otočil jsem se a šel do svého pokoje. Bál jsem se, že už ho zase nikdy neuvidím. Můj malý Harold. Hlavou mi pořád vrtala jedna věc. Miluju ho. Harry je ten nejlepší, nekrásnější a nejúžasnější člověk, kterého jsem mohl potkat. Miluju jeho nádherné vlasy, krásné velké zelené oči a jeho krásně vyplněné rty. Tolik bych si přál, aby jsem teď byl na gauči s ním a jen se mazlili. Moc to chci. Ale to se nikdy nestane. Harry by nikdy nebyl gay, nebo bi. Vždy byl na holky a vždy bude.
Byl večer a já si šel dát teplou vanu. Tolik mi ta vana chyběla. Když už jsem vylezl, osušil jsem se a podíval se na sebe do zrcadla. ,,Jsi jen bezvýznamná nula, co jen dokáže kopat do míče a nic víc. Ublížil jsi svému nejlepšímu kamarádovi, kterého miluješ. Zničil jsi mu život!" vypadlo ze mě a hned jsem se oblíknul a šel do svého pokoje. Nemohl jsem přestat myslet na Harryho... Ty jeho oči. Umírám z něj. Je tak strašně moc krásný! Mám z něj tolik emocí... Cítil jsem, jak mi začíná tvrdnout. Z Harryho. Měl jsem ho plnou hlavu. Vzal jsem svůj penis do ruky a začal jemně přejíždět. Přitom jsem stále myslel na Harryho. Netrvalo to dlouho a už mi úplně stál a já věděl, že to za chvíli příjde.
,,Ahhh, Harry!"
V tom se otevřely moje dveře do pokoje...
Fakt se moc omlouvám, že jsem delší dobu nic nevydala. Rok a půl.. no tak stane se.. :D Jestli to ještě někdo bude číst :D Jestli chcete další díl, napíšu ho a dám ho sem klidně už zítra! Votes a komentáře potěší! :)
ČTEŠ
Best Friends - Larry. [Dokončeno]
FanfictionHarry a Louis jsou nejlepší kamarádi. Už od mala, ikdyž Harry je o 3 roky mladší. Jejich rodiče bydleli na předměstí v Londýně a znali se moc dobře a byli výborní kamarádi. Samozřejmě, že chtěli aby jejich děti byli také skvělí kamarádi. Oba dva byl...