1 školní den

38 5 1
                                    

1září :spím a na jednou mi zazvoní budík je7:45 aa sakra!! Vlastně je 1září . Přesunul se mi čas musím byt ve škole v 8:00 hodin (bydlím daleko od školy ) To nestihnu běžela jsem do koupelny. Umyla jsem si zuby, učesala jsem se,nalíčila a bežela rychle se převléct.Vzala si svačinu a rychle jsem jak šílenec utíkala do školy.

Nestihla jsem to .Škola začíná v 8:00 a Já přišla až v 8:13. A samozdřéjmě že tam byla už naše učitelka Karolína Plegmová . Kláro kde jste byla ?omlouvám se ale zaspala jsem . Sedla jsem si do lavice vedle mé nejlepší kámošky Kim.a za náma seděla moje 2 nej. kámoška Zuzana.

Jeeeeeeee Čau Kláro jak bylo o prázdninách ? Fajn a co vy?super!! (dlouho jsme se neviděly protože celé prázdniny jsem měla zaplněné.Měla jsem oslavy,výlety,dovolenou,a furt se někam lezlo že jsem prostě nestíhala :( )

2 den (úterý ) : konečně jsem vstala dobře.umyla jsem si zase zuby .......... mamka mi nachystala svačinu a taťka byl v práci . Potom jsem šla na chodbu obula si sve tenisky a mohla jsem vyrazit do školy. Jak jsem přišla do školy tak jsem málem ondlela.Byl tam nový kluk který byl tak krásný !který se mi zdál jen ve snu. Měl hnědo černé vlasy vyčesané nahoru,hnědé oči, a-a-a-a o můj bože ty svaly a ten buchet který mu šel vidět přes to triko no ty kraaaaaaaaaso!!!!!! .Ne Kláro nenenenenene nemůžeš se do něj zabouchnout takový kluk půjde určitě po mnoooooooooooohem hezčích holkách než jsem Já. (Tam v naší třídě je tolik hezkých holek že za sekundu mají kluka hnedka a Já.... Já byla na poslednim žebříčku krásy )takže Kláro ne ne ani na to nemysli.

Začlo zvonit.Sedla jsem si na židli a říkala si ''nedívej se na toho kluka nedívej se na něj nenene Kláro ne !!!!!!,,při mém sámomluvném přemýšlení :DD mě vyrušila Kim se Zuzkou .A řekly mi Kláro že ten novej je úplně sexy !! Ano je! ale na takového kluka mají jen ty nejhezčí holky.

Čau lidi 1 čast hotova a nebojte ještě se to rozjede . ; ) doufám že se vam to líbilo a komentář by byl super co tam mam ještě trošku doladit.Jestli se vám to líbilo tak to jsem moc ráda :* A kdyby byly někde chyby tak se moc omlouvám. (Další část bude za chvilku :*)

Už je to takKde žijí příběhy. Začni objevovat