Držel mě až k mému domu a pak mě pustil a zeptal se mě.
Kleknul si na kolena a řekl :
Kláro nebudeš moji holkou ?Která se mnou bude zdílet
život. ? A zasmál se .♡♡Začla jsem se červenat a málem mi zaskočilo ale tohle jsem odmítnout nemohla.
Tak jsem řekla ano! :')
Dal mi pusu a otevřel mi dveře. Ještě jednou mi dal pusu a šla jsem.Doma jsem si vzala svůj mobil lehla si na postel dala si ho na hruď a asi 1hodinu jsem o tom přemýšlela a nemohla jsem uvěřit že já......!
Ve škole
Ve škole jsme se na sebe pořád dívali a svými oči si posílali pusy. Holky zistily že mezi námi něco je.Kláro to si děláš srandu jako ty a on jako ....ne ne :D děláš si srandu že jo ?!
Ne nedělam :D.Začly se chlamat.
Týjo Kláro ty kanče :,D
Ale ty se máš "pojď ,, musíš nám všechno vyprávět co se stalo ; )
No takže začlo to tak že....................................
Aha oou:((
A pak ............................... .Aha tak to jo:)
A co tvůj taťka ?No zatím to de :'/
Začlo zvonit:
Tak jsme šli do šaten protože byl TV který dnes máme 2 hodiny ale jak jsem se chtěla převléct přišla učitelka a řekla nám :
Děvčata dneska TV není jdeme dnes na bazén.ALE MY NEMÁME PLAVKY!!.
no to jsem věděla tak jsem řekla ředitelovi že si rychle ale fakt rychle skočíte domú pro plavky.
Na bazeně:
Oni šli i kluci !?
Sakra :DA pak tam vešel Martin.
Pane bože ty svaly ooooo'''on je tak sexy !!! (A je to i ten nejlepší Kluk na světe)
Jak s takovým klukem mužů chodit.!?Učitelka nám řekla že nemáme žádné cvičení nebo nějaké lekce prostě normál.bazen.
Všichni jsme zajásali a skočili jsme do vody.Jak jsem pod vodou otevřela oči tak už přede mnou byl Martin.Dal mi pusu a vynořil se.
Celé 2hod. Jsme blbli a pak jsme šli do školy na oběd .
Po škole jsem šla domu s Martinkem.:*** Jelikož to už všichni věděli že spolu chodíme tak jsme naši lásku nemuseli zatajovat chytli jsme se za ruku a šli jsme domú. ;*
Další část hotova.Omlouvam se že jsem teď moc nepsala ale už mám další část tak doufám že se vam bude líbit :).
ČTEŠ
Už je to tak
RandomAhoj jsem Klára je mi 16 let chodím do 9.A mám svůj vlastní pokoj v červené barvě a bratra nemám. Moje nej. kámoška je Kim a Zuzka, jsou super! . Kim ( 16 ) Zuzka ( 15 ). bydlím v paneláku v 7 patře.a Kim bydlí o 4 paneláky naproti a Zuzka bydlí tro...