Jak jsem přišla domu tak jsme okamžitě jeli za taťkou.Jak jsme byli v nemocnici tak taťka už neměl tolik vlasů měl jen trošku na bocích jináč už moc neměl a v nose měl hadičku.Byl ještě v kómatu.Přišla jsem k němu a sedla jsi na židličku chytla jsem ho za ruku trošku jsem se pousmála se slzama a čekala než se probudí.
1 hodina :nic
2 hodina :nic
3 hodina : už se probíral
Taťi!! "Silně jsem ho objala ,,
Ahoj :,) už jsem se lekla že tě neuvidím :,)
"usmál se na mě"
Kde to jsem ?
Jsi v nemocnici
Cože jakto ?
Pry že si ondlel na schodech . A-a-a zistili ti rakovinu. "Opřela jsem si hlavu k jeho břichu a začala plakát,,dal mi ruku na hlavu a začal ji hladit.
Neboj se budu v pořádku :)Přišla za ním mamka a sedla si k němu a jen se na něj dívala se slzami v očích.Políbila taťku na čelo a začli si povídat.
Asi po 2-3 hodinách jsme jeli domú ale byly jsme rády že taťkovi nic není .(jako že ho ještě vidím) :)
4 den (čtvrtek) :1hodina: Čj a přede mnou seděl ten kluk po 15 minutách se na mě otočil usmál se a já si říkala to se směje na mě ?
Tak jsem se taky usmála a zašeptal potichu:Ahoj jak se jmenuješ? Klára:)
Pěkné jméno.
Děkuji . "Začervenala jsem se,,O přestávce jsme si spolu začli trošku povídat .
Nechtěla bys jít dneska ven ať se více seznámíme ?
Tak jo :)Venku :
Martine?
Ano ?
Mám takový dotaz.
A jaký?
Proč se se mnou bavíš ?
Jak to myslíš ?
No v naší třídě je tolik hezkých holek.Tak proč sis vybral zrovna mě? jako že se mnou bavíš...?
Protože myslím že jsi fajn holka .
C-Cože proč jsi to myslíš?! :D Třeba mužů být nějaka blbe nána :D "a zasmála jsem se ,,
No to si nemyslím :) "a usmál se na mě ,,
A proč si to nemyslíš ?:D
Protože když jsem přišel do vaši třídy tak každá holka se na mě lepila a furt mě chtěly za svého kluka.ale ty ne proč?no jako jestli se mužů zeptat?"a usmál se,,
Protože vím že u takového kluka nemám šanci protože jsem myslela že budeš ten typ kluka který se buď nebaví s holkama nebo budeš nějaký ten typ který prostě je ten drsňák a hraje si na borečka nebo se baví jen s hezčíma holkama než jsem já myslela jsem prostě že budeš ten typ toho kluka. Protože v naší třídě jsou jenom takoví kluci :/.
Ne tak takový nejsem :) A Kláro ty jsi hezká.
A....... počkat cože ?
Kláro ale ty jsi hezká říkej si co chceš ale ty jsi fakt krásná.
"Týjo tohle mi nikdo nikdy
neřekl! "
''Začervenala jsem se ,,
Děkuji.
A proč si to myslíš vždyť...
''Ani jsem to nedořekla a hned odpověděl,,
Protože jsi milá,srandovní,a prostě se mi moc líbíš.
''Usmáli jsme se na sebe,,
Chvilku jsme se na sebe dívali.Asi po 20 vteřinách mi dal pusu na lico. "byla jsem celá červena ,,
"Hnedka jsem měla aspoň o trošku lepší den :) ,,Nastavil mi ruku jako gentleman pomalu jsem ji zvedla a jemně sem se ho dotkla ruky. Jemně ji stisknul a šel mě doprovodit domú.
"A já se zachichotala,, (ale potichu)
A celou cestu mě držel za ruku. :***Taaak hotovo další část hotova.Doufám že se vám to líbilo.Zase se omlouvám za chyby. Další část bude již brzy :DD :*
ČTEŠ
Už je to tak
RandomAhoj jsem Klára je mi 16 let chodím do 9.A mám svůj vlastní pokoj v červené barvě a bratra nemám. Moje nej. kámoška je Kim a Zuzka, jsou super! . Kim ( 16 ) Zuzka ( 15 ). bydlím v paneláku v 7 patře.a Kim bydlí o 4 paneláky naproti a Zuzka bydlí tro...