Seznámení a Slzy

32 2 0
                                    

Po chvilce přišla učitelka do třídy. Šla k tabuli a řekla :   Dobrý den žáci chci vám představit nového žáka.Ukázala na něj ať jde k tabuli.Postavil se a elegantně šel k tabuli a začal se představovat ............              

Čau.Jmenuji se Martin je mi 16 let . Nemám žádný sport ale chodím do posilovny a trošku uvažuji i o fotbale.Přistěhovali jsme se z Evropy (Londýn).Rodiče se zde  přistěhovali kvůli nové práci .          

Dobře Martine bež si sednou do lavice  třeba si sedni ....eee.....  tam.A o můj bože ne  ne  ne  ona ho posadila přede mě !!! Nedívej se na něj nedívej se na něj ne ne ne !!!!!........................................................................................................................................................ne to nejde !!
Jen se podívám. Podívala jsem se na něj a zrovna jak jsem se na něj podívala tak se zrovna taky na mě podívál a usmál se. Sakra volejte záchranku já ondlím jeho úsměv byl tak krásný že by rozveselil  i lidi na pohřbu.  Ten je tak krásný ,ale po tom usmání si mě ani nevšiml ani nevím jestli se smál na mě :(. Po škole jsem byla doma . 

Zuzka s Kim na mě šly zazvonit jestli nejdu ven.  Tak jsem samozdřéjmě ven šla ale ony se celé 4hodiny bavily jen o tom novém klukovi že je tak sexy ,a že škoda že  se s ním nepoznaly dřív ......atd.......atd.......atd ....

3 den   ( středa ):Zase škola ať už je Pátek prosíím:D.tak zase jdu do školy zase hygiena .....................a mužů jít do školy.

Jeeeeeeee čau Zuzko počkej na mě !!!!      

Ve třídě

1 hodina:   2 hodiny TV-dělali jsme kliky,skalpovačky,běhali jsme,skákali přes tyč ...           

3 hodina :Matematika:normální nudná matika

A ten kluk si  ani nevšiml .

Přestávka :   bzzz  bzzz bzzz!
Co to ?    Mamka bzzz bzzz ! Holky počkejte jdu na WC mamka mi volá   a tady nic neslyším tak mmt.

OK



Ano mami ?   

Klárko? Musím ti něco říct  "klep klep ''

Mami co se děje ?!!

           tatínek je v nemocnici!!! jak šel do práce tak po chvilce Začli  susedi řvát  na chodbě.Tak jsem se šla podívát a tvůj tatínek ležel na schodech v kómatu a zystili
mu ž-ž-že má  rakovinu.!!..
Pry ze už ji měl dlouho takže jse mu rozšířila a už se to nedá léčit nebo aspoň aby to ustoupilo!!!!!!           :,(

C-C-Cože?!  ""Začla jsem se úplně klepat  nevěděla jsem co mám dělat .Mobil jsem pustila na zem klekla jsem si na kolena a plakala,,

Zuzka: netrvá ji to nějak dlouho ? Jdem se za ní podívát .    

Kláro !! Co je ?!"běžely za mnou a klekly si  a chytly se mě za rameno 1 rukou a nahly se ke mě.  Kláro co se děje ? :(       

M-M-Můj taťka je v nemocnici ze silnou rakovinou a nevím jestli s-s s-s-se jestli se dožije  rána!!!! :,, (
 
Panebože!!! To nám je tak líto :, (  objaly mě a taky málem brečely (protože to je nepříjemné když vidíte nejlepší kámošku brečet :( )

             
Začlo zvonit a já si otřela slzy   a šla si sednout  do třídy .Celých
5 hodin jsem ani nepromluvila a ani jsem se nehnula ze židle pořád jsem na to musela myslet .

Taak další část hotova doufám že se vám to líbilo (vím je to smutné no :/ )Další část bude už za chvilku . Zase se omlouvám za chyby.      Doufám že se vám část líbila  :*

Už je to takKde žijí příběhy. Začni objevovat