Azi opt adolescenti, vanatori de vampiri : Sebastian Morgan, Alec Maladean, Clary Swit, Marius Oanea , Monyca Chis ,Ash Pap, Aida Draganesti ,Mellisa Gherean, lupta pentru viata lor si a celor din jur.Eu sunt Clary Swit , sunt creeatoarea de rune .Fiecare din noi controleaza o putere ,inafara de Ash el nu si-a gasit darul .Sebastian-invizibilitatea,Alec-agilitatea ,Marius-seducerea ,Monyca-estte vrajitoare,Aida-tehnologia si informatica ,Mellisa-este creeatoarea de umbre,acest dar poate creea holograme si incurca vampitii.
Pentru aceste puteri am dat probe destul de dificile,dar lui Ash i-a spus ca are un dar special ,pentru al gasi trebue sa fie foarte previzibil.Din fericire Ash nu s-a descurajat.Noi trebie sa distrugem fiintele moarte si reinviate .
Creearea runelor este un procedeu destul de complicat , acestea te vindeca de unele rani si pot reinvia mortii .Din pacate liderul nostru a suferit o boala foarte rara asa ca ,Conclavul a adus un alt lider di cealalta parte a pamantului.
-Buna Clery ! aud o voce cunoscuta din capatul camerei ,erau Sebastian si Marius
-Buna baieti! nu stiti cumva unde sunt Mellisa Aida si Monyca? intreb eu putin speriata
-Pregatesc sala mare pentru noul nostru conducator,spuse Marius cu jumatate de gura
-Astazi trebue sa ajunga, spuse Sebastian cu o voce ragusita
-Bun atunci haide sa mergem sa le ajutam!
Pentru a ajunce in sala mare trebue sa treci prin toata cladirea .Nu stiam nimic despre el inafara de ca este strain si ca il cheama Mike.
-Buna fetelor! le salut eu bucuroasa si vesela
-Hey !ma saluta Mellisa .
-Cam pe cand ar trebui sa ajunga Mike? intreb eu putin plictisita
-Ar fi trebuit sa ajunga demult ,raspunse Sebastian putin enervat.
-Ca veni vorba de ajuns, Ash nu ar trebui sa fi ajuns .Din cealalta parte a cladirii se aud niste sunete de OOOPAA!!! ,toti credeau ca eu i Ash suntem mai mult decat prieteni dar nu era asa!!!
-El si Alec au plecat la aeroport dupa Mike.
-Ahh......
-Au sosit!!! striga Marius .Toti am sarit speriati.
Mike era blond cu ochi caprui si bine facut iar ,el a venit insotit de doi tipi lafel de binefacuti ca si el.Se aseza la capatul mesei,toti paream putin speriati ,dar eu am sarit prima si am mers la el.
-Buna Mike ! spun eu putin descurajata
-Buna ,imi raspunse el cu jumatae de gura .
Speriata ma pornesc la locul meu dar am zarit o blonda frumoasa cu ochii albastri stand in pragul acestea .
-Buna ziua, ma scuzati ca intrerup,ea intrase repede si se duse spre Mike.Fiind aproape am aflat ca pe aceasta o chema Sarah.
-Buna ,zise el cu o voce ca de militar ,dupa cum stiti eu sunt Mike si tot odata noul vostru lider .parca vedeam ca privirea lui era la Mellisa .
-.....cine este acjunctul?
-Eu sunt Clary Swit , acjunctul,cu o voce ferma
Sedinta a durat inca vreo ora ,iar dupa fiecare ne-am pornit in camera sa .
La usa se auzi un ciocanit
-Intra!strig eu
Usa se deschise si aparu Ash
CITEȘTI
Vanatorii de vampiri
Phiêu lưuAceasta carte este o povestire despre opt adolescenti, vanatori de vampiri. Cand primejdia sta sa apara liderul celor opt Brock moare. Conclavul le aduc alt lider (Mike) . Aici apare iubirea si din aceasta cauza multe lucruri importante dispar .Oare...