Dupa toata nebunia cu padurea fermecata noi am mers la munte ......dar dupa o saptamana de stat a pornit o avalansa .Am reusit sa scapam o mare marte din cei cazati la hotel ......dar fratele meu ,Matt nu a scapat l-a luat avalansa .....toti am crezut ca a murit.
In prezent din perzpetiva lui Ash
M-am temut ca se va intampla asta iar , acum imi tot vine in minte cuvintele pe care le spunea cand vroia sa se distreze: ,,Trebuie sa traim totul ca si cum ar fi ultima zi din viata noastra"
Si atunci ....o lacrima se asterne pe obrazul meu .
-Ce ai patit? ma intreaba Clary
-Nimic mi-a intrat ceva in ochi.Spun eu nesigur
Din perspectiva lui Clary
L-am vazut pe Ash putin speriat si palid dar nu vroia sa ne spuna nimic .
-Uite Geosh ne-a spus unde se afla Mellisa asa ca af fii bine sa o luam din loc daca vrei sa ajungem.
Drumul a durt vreo 4 ore in care doar radioul a fost pornit....nimic altceva ....pana cand am ajuns la o vila intr-o padure .
Acolo am zarit o masina ,,bengoasa"(cum spun baietii) si am intrat .
Ash era putin nesigur .
Din perspectiva lui Ash
Am fost putin speriat cand am vazut vila si masina dar am intrat .
In bucatarie l-am gasit pe Matt ....am fost socat cand l-am vazut
-HEI !SPUNE EL CAND NE VEDE PE TOTI .Isi scoate arma si inceme sa ma atace .
Mi-a sfartecat umarul .
-Cary dute dupa Mellisa ....ma descurc eu cu Matt .
Din perspectiva lui Clary
Am mers jos in pivnita si am cautat-o pe Mel.
Nu intelegeam de unde il cunoaste Ash pe tipul ala....si din toata harmalaia aia am inteles doar ca io cheama Matt.
Din perspectiva lui Matt
Cum mau gasit? ?si de unde naiba au stiut sa vina aici? ?
Nu conteaza! Va fi distractiv. ....
CITEȘTI
Vanatorii de vampiri
AdventureAceasta carte este o povestire despre opt adolescenti, vanatori de vampiri. Cand primejdia sta sa apara liderul celor opt Brock moare. Conclavul le aduc alt lider (Mike) . Aici apare iubirea si din aceasta cauza multe lucruri importante dispar .Oare...