Se apleca spre mine,incet ......eu aproape ca tremuram .Dintr-o smacitura ma despart de el si ii spun:
-Scuze!....dar nu vreu sa......,si plec fugind de acolo .Ma uit in spate pentru a ma asigura ca nu ma urmareste. Am ajuns in parc ,care arata ca si o gradina plina cu flori .ma asez pe o banca si ma gandesc ....cand dintr-o data simpt ca cineva imi pune mana pe umar .
Speriata ma ridic gata sa il/o lovesc .Dar il vad pe Ash ...si ma opresc speriata .
Se uita la mine cu ochii lui caprui .Ma ia de mana si ma duce pe banca .
-Scuze nu am vrut sa ......amm.....sa te speriu .Imi spune el putin descurajat.
-Uite Ash ....eu nu simpt asta pentru tine .I spun eu cu frica in glas.Stiam ca mintesc si ceva ma facea sa cred ca si el stie ca mintesc .
-Bine .Aud eu si raman putin uimita .
Oare s-a suparat?,oare chiar nu ma place? sau se preface?
-Nu esti suparat?
-Nup.
Dupa ce s-a terminat jocul am mers in camera si .....ma simpeam vinovata pentru ce i-am facut .
Aud o bataie scurta la usa , ma sterg repede de lacrimi si spun:
Da ?.....intra! este deschis .Ir pe usa intra Monyca si Mellisa .
Le iubesc dar ele mereu exagereaza si incearca sa ma ajute dandu-mi sfaturi .....nu ori ce fel de sfaturi ....mai degraba o morala .
-Heyy! Ma saluta ele voioase ,ce ai patit ....ai plans cumva??
-Ce? nu nu !!.....este doar.....mi-a intrat ceva in ochi .ele faceau fetele de ,,da sigur te credem 100%"
-Pai spunene!!!,imi atrage Mel atentia.
-Ce sa va spun >,le intreb eu nedumerita.
-Cum a fost??,ma intreaba Mony .
-Cum a fost ce?
-Ei haide stim ca tu si Ash ati plecat sa exersati .
-Asa si?
-Il cunosc pe Ash din clasa a 2-a ,e scurt si la obiect ,imi spune Mel.
-Nu vreau sa vorbesc despre ce s-a intamplat .Spun eu putin trista .
-OOOOO......deci sa intamplat ceva ??? :)imi spune Mel.
-Nu mare lucru ....am dansat doar.
-Tu si dansul!! icepe Mel si Mony sa rada .
-Aparent daca ai un antrenor bun poti face orice .
-Si inca ce antreno,incep sa rada fetele .
In camera se asterne o tacere asurzitoare .
-Nu pot sa cred!!!,suntem prietenele tale, de ce nu vrei sa ne spui?????
-Ce sa va spun daca nu sa intamplat nimic?!!!,intreb eu rastita .
-Bine .....daca tu spui .....adica se vede pe fata ta ca ceva sa intamplat si nu vrei sa ne spui !
-Nu sa intamplat nimic ....Serios!!
Urasc sa le mint dar ce era sa le spun ? ca eram gata sa ne sarutam dar eu ca o ,,balena in polonic "am plecat?
In acea zi nu m-am intalnit cu Ash toata ziua si ma simteam prost .....chiar aveam nevoie de imbratisarea lui calduroasa .
Urmatoarea zi l-am vazut in coltul de la intare in sala de lupta dar nu am apucat sa vorbim nimic .
Aida s-a gandit sa dam o petrecere pentru a sarbatori ziua in care a venit Mike .Achemat multa lume si a fost foarte dragut .eu nu am mai vrut sa raman asa ca am urcat sus ,dar pe cand ajung pe hol il vad pe Ash sarutandu-se cu Sara fata blonda .
Cu lacrimi in ochi am mers in camera si m-am pus sa dorm dar nu stiu daca am aoucat sa dorm vreo 2 ore ....ma gandeam la Ash cum se mozolea cu curva aia .
Urmatoarea dimineata nu am avut antrenament .Am mers la un restaurant .Am stat langa Ash ,dintr-o data il aud:
-HEY! Ce faci Clary??
-Bine ,ii raspund eu in fata .Imi veneau tot felul de chestii in cap ,dar m-am abtinut.
-Esti cumva suparata pe mine ?ma intreaba de parca nu sar fi intamplat nimic.
-Nu .
-Ai tu ceva ,de obicei ne distram si glumim dar acum esti nervoasa .
Nu mai puteam si am strigat:
-Pai nu sunt eu cea care se fute cu o curva penala.De rusine am fugit acasa si m-am incuiat in camera .
Au trecut 3 ore ,nu am iesit din camera ...cand aud la usa vocea lui Ash .
-Pot sa intru terog?
-NU !
-Daca nu ma lasi sa intru jur a daram usa!!!.
Il credeam in stare asa ca ma duc tiptil la usa si o deschid incet.
-Buna ! imi spune el ranjind
-Hey ! ....ce vrei??
-Vreau sa luam loc pe pat .
-Acum....vreau sa-mi spui ce a fost cu faza aia din restaurant?
-TE-AI MOZOLIT CU AIA LA NOI PE HOL!!!!nu ai dreptate nu este nimic grav.
-Si ai vreo problema ca am facut-o ?,ma intreaba cu un ranjet .
-Nu ,Bine inteles ca NU !!
-Si atunci?
Se lasa o liniste iar el se apleaca spre mine ....dar nu ma saruta ,statea intins pe pat deasupra mea dar nu o facea .
-Daca nu ai nimic impotriva ....nu fi geloasa ,imi spune cu un zambet care ma facea sa zambesc.
Se ridica si pleca ...nu mai puteam vorbi ...eram ca si paralizata .Nu tebuia sa imi pese de el ...Dar imi pasa !si imi pasa mult.
Din perspectiva Mellisei
Eram pe terasa si stateam ...cand il vad pe Mike venind spre mine .
-Hey !il salut eu putin trista
-Hey !Ce faci?
-Ma gandesc la lucruri .Tu?
-Eu ma plictiseam si m-am gandit sa vin sa iti tin de urat .
-Dragut din partea ta ....Multumesc, ii spun eu cu o voce timida .
-Vino! vreau sa iti arat ceva .Ma ia de mana si ma trage usurel dupa el.
CITEȘTI
Vanatorii de vampiri
AdventureAceasta carte este o povestire despre opt adolescenti, vanatori de vampiri. Cand primejdia sta sa apara liderul celor opt Brock moare. Conclavul le aduc alt lider (Mike) . Aici apare iubirea si din aceasta cauza multe lucruri importante dispar .Oare...