Nu nu se poate!!! nu poate fi adevarat !!....imi zic eu in gand .
-Te-ai trezit pritesa??
Ma intreaba ranjind.
-Da .....cum de ? adica ce?
-Esti surprinsa sa ma vezi printi?Ati crezut ca am murit?
-Noi ....
-Lasate ce mai face fratiorul meu Ash ......pe cine mai omoara mai nou?
-El ......noi nu am vrut sa se intample asta .
-Aaaa....da? .....atunci de ce nu ati venit sa ma salvati ,sa ma cautati?
-Am crezut ca ai murit !
-Am murit dar acum sunt vampir ....nu ori ce fel de vampir ,sunt liderul capeteniei .
-Si de ce acum???...
Intreb eu nedumerita.
-Pentru ca pana acum am avut lucruri mai bune ....v-am otravit fostul lider ,am avut ce face stai calma printi.
-Si acum ??ce vei face ?
-Va voi distruge asa cum mi-ati distrus viata !!!.....
Se rasteste la mine si fara sa mai spuna ceva pleaca si tranteste usa in urma lui .
Din perspectiva lui ClaryToti eram ingrijorati pentru Mellisa oare ce ii s.ar fi putut intampla? ?
Mike se simtea vinovat asa ca am discutat si am aflat tot ce se putea despre Mellisa. Mike a decis sa cheme elementele .
-Elementele? Intreb eu nedumerita.
-Da ....stii tu fata aceea blonda este Sarah Man. ...este elementul gheata si mai are prieteni care sunt elemente iar Geosh vede totul de aceea v.om merge sa ii rugam sa ne ajute. ....iar Shen este fratele lui Gosh mai mic el vede in viitor.
-Ce tare! !exclamez eu.
-Bun atunci hai sa o luam din loc ca sa ajunge cat mai repede. ....Sebi si o parte din echipa au mers la conclav ca sa vada daca nu pot face altceva iar Mony a cautat mii si mii de vraji dar nimic .Din perspectiva Mellisei
Oare ce ma fac Cum scapa eu de aici. Nu!sigur ma cauta cineva .....imi spun eu in gand.
Din perspectiva lui Mike
Mereu cand vin la Sarah sau la unul din echipa. ...ma simpt ciudat .....Intreb. Un fel parca am fii legati de locul asta.
Cand am ajuns mi.a trecut Un fior pe sira spinarii. ... iar toti ne.au primit cu drag.
-Sean, Geosh pot vorbii Cu voi intre patru ochi. ...Intreb eu.
-Desigur
-Va rog sa ma ajutati sa o gasim daca I se intampla ceva nu o sa mi.o iert in veci
-Nu iti face griji rezolvam noi, spuse Geosh
-Multumesc va raman dator pe veci.
Ne strangem toti la o masa in living si Gosh spune.
-Acum trebuie sa asteptam ca ritualul sa isi faca efectul. ....
Stam asa de vreo 5 minute si mi.a amortit mana. ...de o data se auzi ca vocea nui Geosh suna diferit.
-Am vazut.o a fost rapita de Un baiat destul de tanara cu ochii alastri si brunet.
La auzul acestor cuvinte Ash a lesinat .
CITEȘTI
Vanatorii de vampiri
AdventureAceasta carte este o povestire despre opt adolescenti, vanatori de vampiri. Cand primejdia sta sa apara liderul celor opt Brock moare. Conclavul le aduc alt lider (Mike) . Aici apare iubirea si din aceasta cauza multe lucruri importante dispar .Oare...