|5|

43 2 0
                                    

Zvedla jsem se a šla tam. Pronajala jsem si jednu z těch maličkých plachetniček. Bylo to super. Po dvou hodinách už jsem ji musela vrátit. Ale moc jsem si to užila. Večer jsem po večeři zavolala Tomovi. Ano zavolala. Včera mi asi o půl jedenácté večer napsal svoje číslo přes messenger.  ,,Ahoj Tome." ,,Jé ahoj Clare." Odpověděl překvapeně. ,,Co potřebuješ?" ,,Nic. Jen jsem se chtěla zeptat. Když už se s Ellie znám, co kdybychom si zítra někam vyrazili společně?" ,,Jo můžem. Zeptám se Ellie, určitě by šla. A kam bys ráda?" ,,Je mi to jedno. Můžem klidně jen na pláž." ,,Dobře domluveno. Po snídani se stavím." ,,Ok. Tak zatím." ,,Dobrou Clare." Usmála jsem se a zavěsila. Oblékla jsem si svoje kraťáskové pyžamko a lehla si do postele. 

Ráno jsem šla s mámou na snídani. Řekla jsem jí, co plánujeme a ona kupodivu souhlasila. Vypadala, že jí trochu mrzí, že s ní netrávím tolik času, ale dovolená přece ještě nekončí ! Jen co jsem došla do pokoje a oblékla se zaklepal někdo na dveře. ,,To jsem já, Tom. A Ellie. Jdeš už." ,,Jojo hned to bude." Dobalila jsem poslední drobnůstky a vyrazila. Ellie měla strašně hezký plavky. Bez ramínek a strašně barevný. ,,Dobré ráno. Tak. Můžem vyrazit?!" Zavelela jsem a vyrazili jsme. Na pláži a v moři bylo strašně moc lidí, takže jsme se přesunuli k bazénům. Dávali jsme si závody, kdo rychleji sjede který topogán, kdo skočí lepší skok ze strašně vysokého skokánku atd. Bylo to super. Po nějaké době jsme už byli unavení, tak jsme si šli sednout do mini vodního baru (Bar, kde sedíš po pás ve vodě). ,,Vem si, že teď je půl jedné," Začal Tom. ,,většina lidí teď obědvá, takže by mohlo být míň lidí v moři." ,,To je fakt. Jdeme." Zajásala Ellie a rozběhla se směrem k pláži. Rozběhla jsem se za ní a Tom po chvíli došel s našimi věcmi. To už jsme obě byli ve vodě.  Měl pravdu. Moc lidí tu nebylo. Když už se schylovalo k večeru, tak jsme si ještě dali pořádnou XXL zmrzku. Já grep, Tom limetku a Ellie avokádo. Byly úžasné.

Další  dva dny pršelo. V kuse. To jsem si teda nemyslela, že nás tady potká tohle. Říkala jsem si, že se asi unudím k smrti. Celej den jsem strávila koukáním na filmy, seděním na balkoně či v okně a posloucháním písniček, pustila jsem i TV a všechno doplňovala jídlem. Může to znít nudně, ale nebylo to zas tak hrozný. Psala a volala jsem si s kamarádkama a taky jsem vlezla na chvilku do sauny. Ještě ten den jsme s mamkou šli do kina. Nejeli jsme do města. Po večeři jsme zašli do kina, které patřilo k tomu hotelu. Bylo to super. Následující noc jsem nemohla spát. Neustále jsem se budila. Jednou to byl vítr, který bouchal s okny, po druhé telefon, který hlásil, že je vybitý. Pak už mě vzbudila jen máma, která mě ráno šla vyzvednout ke snídani. Rozespalá jsem si udělala drdol, oblíkla jsem si neonově růžový tepláky a do nich jsem zastrčila černý uplý tričko s krátkým rukávem. Nazula jsem si černý žabky a šla. Máma dělala, že ke mě nepatří, protože jsem v obličeji vypadala jako zfetovaná. ,,Co je ti dneska? Jak to vypadáš?" Divila se, když jsme jeli výtahem. Měla jsem totiž kruhy pod očima jako nikdy. ,,Ale nic. Nemohla jsem spát. Pořád mě něco budilo."Ten chlap, který kontroloval, kdo přišel na snídani se na mě taky tak divně koukal. Skoro nevěřil, že sem patřím. 

U vedlejšího stolu seděl Tom. Vypadal sklesle. Smutně. Přisedla jsem si k němu. ,,Dobré ráno." Pozdravila jsem ho s úsměvem. ,,Ahoj." Odpověděl skoro s úplným nezájmem. ,,Děje se něco?" ,,Ale nic." Řekl a napil se kafe. ,,Ale jo, vidím to na tobě." ,,No dobře...Ellie odjela." ,,A to tě to tak vzalo?" Divila jsem se nahlas. ,,O to nejde...." ,,Tak o co de? Proč odjela?" ,,To je právě to. Umřel jí táta. Měl rakovinu. Už dlouho." ,,Aha promiň to jsem nevěděla. Znal jsi ho osobně, že?" ,,Jo znal. Byl to super chlap. Chodil jsem k nim často na návštěvu, takže znám skoro celou její rodinu. On hodně kouřil víš...a když mu doktor, a celá rodina, říkal, ať toho nechá, nenechal. Poslední rok na tom byl dost bledě,ale i tak neustále kouřil. Silná závislost. " ,,Hmmm...to je mi líto." Řekla jsem smutně a dívala se při tom do talíře. ,,Mě taky!" Řekl hodně smutně, ale pokusil se usmát. Bude to znít asi blbě, ale v tu chvíli byl strašně cute. Položila jsem mu ruku na tu jeho, jako důkaz, že mě to mrzí a podívala jsem se mu do očí. On se na mě taky podíval. Bylo vidět, že má slzy na krajíčku, tak jsem ho objala. Bylo to dlouhé objetí.


Trošku jiný VánoceKde žijí příběhy. Začni objevovat