Bir Umut

3 0 0
                                    

Bugün yine her zamanki gibi günüme onu düşünerek başladım. Bir insan kısa sürede beni nasıl etkileyebildi gerçekten bilmiyorum. İşime kaldığım yerden devam ettim ve sosyal medyalardan onu araştırmaya başladım. Ne oldu bilin 😄 ismini öğrenebildim. Samet.. Böyle bir durum karşısında ona ulaşamayacağımı bildiğim için en yakın arkadaşına mesaj atmaya karar verdim. Mesajı attım ama iki hafta boyunca hiçbir geri dönüt alamadım. Bu süre zarfında onu araştırmaya devam ettim. Ve sonuç bir hiçti. Bir gün umutla beklemeye devam ederken attığım mesaja dönüş yapıldı ve bu konu hakkında bana nasıl yardımcı olabileceğini sordu. İnanabiliyor musunuz benim için Sametle buluşma ayarladı. Bu sebeplede Sametin numarasını almış oldum. Tabi ben durur muyum ? Evet evet duramadım. Samete anında mesaj attım. Resmen benden mesaj bekliyormuş gibi konuşmaya başladık. Herşey çok güzeldi o kadar umutluydum ki hiç pürüz çıkmayacak sandım. Ama öyle olmadı. Benimle konuşmak istemediğini , hiçkimseyle hiçbirşeyle uğraşacak gücünün olmadığını , onu rahat bırakmamı söyledi. Ben çok ısrar ettim. Kararını değiştirmeye çalıştım ama olmadı. İnanılmaz derecede netti bana karşı. Ben yinede hiç pes etmedim. Herşeyi zamana bıraktım. Çünkü onun acısı tazeydi ve bu durumda bile bana cevap vermeye çalıştı. Her gece dua ettim hakkımda hayırlısı olsun diye. Her gün Samete nasılsın mesajı attım. Bir şekilde bana dönüş yaptı. Ama bu ısrarlarıma karşın onunda sabrı tükendi ve olan oldu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son Umut KırıntılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin