Takıntı

16 1 1
                                    

Ben takıntılı bir insanım evet evet takıntılıyım hemde haddinden fazla..
Ama bu durumu ben takıntı olarak görmüyorum. Farklı birşey var eminim. Anlayamadığım , kimselere anlatamadığım , adını bile koyamadığım birşey. Biliyorum belki sizde beni anlamayacaksınız ama ben bu işin peşini bırakmıycam..
O gün birkaç vakaya daha gittikten sonra ben evimin yolunu tuttum. Kafamda hep düşünceler var. Çıkaramıyorum o olayı bir türlü aklımdan. Ve benim adım da Ada ise bu işin peşini bırakmam...

Eve gelir gelmez araştırmalarıma başladım. Bakmadığım yer kalmadı. Bugüne dair bütün sosyal medyadaki çıkan haberlerin hepsine teker teker üşenmeden baktım. Ne oldu peki biliyomusunuz ? Hiçbişey.. Tabikide koca bir hiçbişey. Anladığınız üzere bugün olan o haberden başka hiçbişey bulamadım. Ne ailesini , ne de oturdukları yeri..

Aradım ama bulamadım. Tabiki bu işin peşini bırakmıycam. İçimde ki sese güvendim ve ona kendimi bıraktım artık. Şimdi siz bulup napacaksın diye soruyosunuz buna eminim. Hemen cevap vereyim..

Ben istediğim bilgilere ulaşmadan bu iş burda bitemez. Ağır takıntılıyım biliyorum. Ama insan istediği şeyin peşinden gitmeli sonucu her ne olursa olsun. Herkesin kendine göre birsürü derdi var. Kimisi pes etmeyi seçer , kimisi de savaşmayı...

İşte bende savaşmayı tercih ettim. Hiçbir sorunum yokmuş gibi bu işe verdim kendimi... Sonucu ne olursa olsun savaşmayı öğrenin pes etmeyi değil. Yoksa hiçbişey elde edemezsiniz ki .

Unutmadan söyleyeyim ; akşam bütün kanallardaki haberlerde bugün yaşanılan o olaydan bahsedildi.. Aklıma geldikçe deli oluyorum böyle birşey insanlığa sığar mı ya?

Biliyorum sizide çok sıktım. Geliyorum asıl konuma. Bugün birşey olmayacağını , birşey bulamayacağımı anlayınca yatıp uyumaya karar verdim. Malum yarın yeni bi gün ve yeni vakalar beni bekler... Herşey güzel olacak ben buna eminim...

Son Umut KırıntılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin