8.Fejezet:Az ajándék

54 1 0
                                    

Elindultunk haza..a fagyott járdán sétálok, gyönyörű a holdfény a havat világítva,anya és apa elöttem mennek kézenfogva,elég sötét van de nem félek.
Megérkeztünk! épp most veszem le havas csízmám és a kabátom, ekkor hirtelen észrevettem, hogy valami kilóg a zsebemből, egy levél volt benne Ben-től!!!!!
Ötletem se volt mi állhat benne..

Elköszöntem anyuéktól és felrohantam a szobámba a levéllel és a dobozkával együtt, amit Adamtől kaptam.
Nem tudtam melyiket nyissam ki először...végül Ben levele mellett döntöttem.

ez állt benne:

"Kedves Anny!

Az utóbbi időben sok mindent hallottam rólad, és minden igaznak nyilvánult mikor megismertelek,Adam kedvenc témája vagy mondhatjuk így is, kedves és vicces lány vagy.Igazán kedvellek, Adam viszont többet érez irántad, nem akarok semmi rosszat tenni, és éppen ezért nem is fogok.

örökké leszek odaadó barátod: Ben"

Nem tudnám szavakkal leírni amit most érzek....Ben jó ember és páratlan unokatestvér.
Elkezdtem nézni a dobozt az asztalon.. könnybelábadt szemekkel kezembe vettem és lassan elkezdtem kinyitni..

találtam benne egy levelet és egy képet.
A képen 7évesen egymást öleltük... a hátuljára volt írva, hogy "életem legédesebb ölelése"

majd kibontottam a levelet amiben ez állt.

"Drága Anny!

Egyetlen mosolyodtól kivirulok,ha látlak a szívem felragyog, ez ellen próbáltam már tenni de nem tudok, erős vagyok, de melletted gyenge s sebezhető leszek, a szívem méginkább tied mint 4éve, sosem Szerettem mást, csak téged, te vagy ki megdobogtatja minden pillanatom, Szeretlek s ezt mindenkinek büszkén mondom..
egy szó egyetlen szó s ha nem változtak drága érzéseid, nem mondom többé, hogy szívem téged szeret, barátként is boldog leszek melletted, viszont ha tud szeretni engem egy angyal, egész életemen át boldoggá teszem őt tettekkel és édes szavakkal.

Legyél holnap a hídnál 12-kor kérlek s mond meg válaszod.

Szeretlek,
Adam"

Sírok az első mondattól fogva.. de nem tudom eldönteni, örömömben vagy szomorúan..talán a kettő egyszerre..
Ilyen levelet nem adott soha senki nekem, nem tudtam,hogy ennyire szeret.. ő a legjobb barátom..és nem tudom eldönteni mit érzek iránta..
Nem bírnám ki ha elveszíteném..lehet, hogy szeretem? nem tudom..de a mai nap meggyőzhetett volna,hogy igenis szeretem őt mert nem mindenki tenné ezt meg értem...

3x elolvastam már a levelet és egyre csak dobog a szívem...
lefeküdtem az ágyra és letöröltem a könnyeket az arcomról.

Gondoltam...ha felébredtem reggel, tudni fogom mit kell tennem.

SzerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora