Bir gürültüden geriye kalanlar

37 1 0
                                    

Yüksek şiddetli bir sesle irkildim ve sanki darbe almış gibi geriye doğru düştüm.Düştüğüm yer topraktı.Kafamın içi karmakarışıktı,yaşadığım olayı idrak etmeye çalışıyordum.Karın boşluğumda dayanılmaz bir yanma hissi vardı.Ağzımda garip bir tat ve yanımda konuşan birini farkettim.Ne dediğini anlamaya çalışıyordum ama odaklanamıyordum.Beynimin içi darmadağın olmuştu.Görüntü bulanıklaşıyor ve karnımdaki yanma hissi giderek artıyordu.Vücudum karın boşluğum hariç birden soğumaya başladı.Sanki buzların üzerinde yatıyor gibiydim.Yanımda konuşan insanlar vardı.Karmakarışık bir düşüncenin ortasında kalmıştım ve hareket edemiyordum.Yavaş yavaş görüntü kayboluyordu.Daha sonra uykuya daldım ve kendimi bir rüyanın ortasında buldum.Rüya olduğunun farkındaydım ama uyanamıyordum.Koşuşturup duran çocuklar,gürültüyle çalan bir okul zili ve arkama dönüp baktığımda annemle babamı gördüm.Okula ilk başladığım günü anı anına yaşıyordum.Ama bir gariplik vardı.Neden burdayım ? Az önce bana noldu ? Nasıl buraya geldim ? Beynimi yiyip bitiren ve cevabı olmayan bu soruların içinde hayata dönmeye çalışıyordum.Daha sonra bir siren sesi duydum ve uykudan uyandım,gözümü açtığımda bir ambulansın içinde sedyeye sabitlenmiş şekild duruyordum.Başımda bir hemşire bana benimle kal diyerek telkinler veriyordu.Herşeyin farkındaydım ancak hareket edemiyordum.Karın boşluğum sanki çakmak tutuyorlarmış gibi yanıyordu.Acıdan bağırmak istiyordum ama ağzımı kıpırdatamıyordum.

Sanki aradan 2-3 saniye geçmişti ama tekrar gözümü açtığımda bir hastanede olduğumun farkına vardım.Ve daha sonra uzun bir uykuya daldım.Sanki hiç uyumamışım gibi,hatırlayamadığım garip rüyaların birinden diğerine atlıyordum.Zaman okadar yavaş akıyordu ki sanki uçsuz bucaksız bir arazide günlerdir yürüyormuş gibi hissediyordum.Uyandığımı farkettiğimde karnımdaki acı yerini kaşıntıya bırakmıştı.Neler olduğunu anlamaya çalışıyordum.Sarhoş gibi hissediyordum.Yavaş yavaş kendime gelmeye başladığımda hikayelerde netleşmeye başlamıştı.Son hatırladığım o karanlık gecenin ortasında bir okulun bahçesinde duyduğum silah sesiydi.Vurulmuştum.Havada dolunay vardı ve bir sigara yakıp izlemeye başlamıştım.Son hatırladığım sahne buydu.

Şimdi sizinle asıl hikayenin başladığı yere,umutların tükenip vicdanın yok olduğu,hayal kuran bir çocuğun gerçeklerle tanıştığı yere gideceğiz.Yani doğup büyüdüğüm yere...

Kan ve ParaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin