Onunla okulda tanışmıştık. Onunla bildiğin kanka gibiydik . Sonradan arkadaşım aracılığıyla ilişkimiz daha bi ilerledi . ONA AŞIK OLUYORDUM. O da bana ...
Onunla tam 2 yıldır sevgiliydik:) o beni ben onu çok seviyodum. Hayalimdeki Ada'm diyebilirdm.o diyip duruyorum onun adı URAS tı.Benim kini merak ederseniz ALYA.
Benim dogum günün yaklaşıyordu . Onun bana ne alacağını merak ediyordum . Beni arıyordu .
-Can'ım nasılsın-iyiyim aşkım sen
-bende iyi sana bişey diyip kapatıcam bana darılma yarın
saat 8 de Galata kulesinde ol sana bi süprizim var..diyip yüzüne kapattı . Çok heyecanlandım . Ne giyecektim ben . Olamazxz!!! Hemen mineyi arayıp alışverişe çıkmalıydık . Hemen aradım ...
- Mine nasılsın ?-iyyim sen ?
-bende iyi benimle akbatıya gelirmisin ? Urasın bana süprizi varmış da ?
bunu biraz utanarak demiştim çünkü sevgilisinden yeni ayrilmiştı :(- tabi Can'ım neden olmasın kaçta??
- saat 3 Nasıl ?
-iyi 3 te görüşürüzxz..
-görüşürüz ;)
diyip kapattım . Üstüme spor kıyafetimi giyip çıktım. Arabama binip yol aldım . Çok heyecanlıydım . Ha işte Mine'de orda .
- naber
-iyi cnm işte Nolsun.
-Tmm o zmn hadi alışverişe başlayalım..
Hemen gördüm mağazaya girdim . Harika kıyafetler vardi. İşte yarın ki geceye uygun siyah ,mini,arkadı açık harikaydı..
Bayıldım buna..;)
Siyah topuklu ve siyah çeket alıp çıktım ..Mine'de kendine güzel pembe bi elbise aldı. Karnım açıkmıştı. Hemen burgere çıkıp big kıng menü aldık . Hayvan gibi yedik . Sonra otoparka inip arabaya binip hemen eve gazladım. Eve vardığımda yorulmuştum saat daha 10 du .. Bende urası aradım açmadı . :( olsun kesin benim için hazırlık yapıyoruz çok heyecanlı .:) sonra biraz feys, inst,twit girip uyudum ..
Arkadaşlar Bursa kesiyorum çünkü okulda yazdığım için derse gircem hepiniz öpülünüzxz😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİMSİN (hayalim büyük)
Romanceİki gencin tutkulu aşkı ... Sonrasında olan üzüntüler , sevinçler veee.. Devamı kitapta ;)