Evde oturuyorum. Can'ım sıkıldı . Bugün pazar ...
Bugün eğer urasla ayrılmasaydık ...
Siz o olayı bilmiyorsunuz tabi !
Nerden başlıyacağım bilmiyorum . O kadar üzgünüm ki..
Size nereden başlasam bilmiyorum .
O günden sonra URAS beni aradı . Acayip kavga ettik . Konuşmamız da bana ne dedmedik.
Odamda oturuyordum. Elimde telefonum feyste takılıyordum. Bi anda baktım " URAS" ona ne diyecektim ...
Neyse açtım telefonu:
-Sen hani beni seviyordun ya! hani biz evlenecektik!! seninle mutlu olacaktık, söylesene bana şimdi niye böyle yapıyorsun? senin istediğin gibi ,evlilik teklif olmadı mı? bir düşün istersen ama artık sen beni sevmiyorsan, bende seni sevmiyorum! bundan sonra böyle hoşçakal!!!!-Uras beni dinle lütfen dinle !!gerçekten seni çok seviyorum ama gerçekten kendimden bile çok seviyorum bana inan ama sadece anladım ki evliliğe hazır değilim bilmiyorum neden böyle oldu ama gerçekten seni çok ama çok seviyorum bize bunu yapma Ayrılamayız biz ikimiz için yaratılmışız!!!
-ya Boşversene bunları , sevmek nedir ki? insan sevdiğinden bu kadar kolay ayrılamaz bir kerede!!! ..
-Uras yeter artık! ben seni gerçekten çok sevdim ,ama evliliğe hazır değilim !hazır değilim !anla benimde canım var, benimde ya !beni neden üzüyorsun ?anlamıyorum,neden üzüyorsun ?seni çok seviyorum ! benim biraz daha zamana ihtiyacım var lütfen!!
- bırak bunları alya !senin gelip geçecek heveslerin için seni bekleyecek değilim zaten benim arkadaşlarım bekliyor hadi hoşçakal bir daha da beni ne ara ne de karşıma çık!!!
Ağlamaktan ölücek gibi oldum . Biz bu duruma Nasıl geldik yaa!!
Anlamıyorum , anlamıyorum!!
Benim sevgime inanmıyo, artık !
Kapı çaldı . Mineydi. Can'ım Bnm sanki hissetti ...
Boynuna sarıldım . Hıçkıra hıçkıra ağladım ...
Bize yemek getirmiş. En sevdiğim karışık pizza 😁
Yanında colaaa!!!Oturduk . Filim açtık , izledik ..
Sonra Mine bana :- hadi dökül bakalım sana ne oldu ?hemen anlat..
-urasla çok kötü bir kavga ettik .artık beni sevmediğini bir daha karşısına çıkmamamı , söyledi.. nasıl bunu ş anlıyor musun ? Ben onu bu kadar çok severken...o kadar çok üzgünüm ki iyiki geldin iyiki....
O beni anlardı o benim en iyi arkadaşım bir de zaten oda sevgilisinden yeni ayrıldı. canım arkadaşım oda ilk ayrıldığında ben de onun yanındaydım .oda benim yanımda! ama göreceksiniz ki uras çok pişman olacak ,ama çok!!çünkü benim gibi bir kızı nasıl kaybedersin! aklım almıyor ... ya iki yılımı verdim ona iki yılımı ama artık o bitiriyorsa ben de bitiriyorum demektir o kadar NOKTA ...
Arkadaşlar bakalım Alyanın aklından neler geçiyor ... Hepiniz öpüldünüzzzz😂😂😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİMSİN (hayalim büyük)
Romanceİki gencin tutkulu aşkı ... Sonrasında olan üzüntüler , sevinçler veee.. Devamı kitapta ;)