İnanmıyorum ...
Şuanda bana evlenme teklifi etti. Ben ne cevap verecektim ?? Onu üzmek istemiyordum ama daha hazır değildim . Evlilik sorumluluk demektir. Öyle değilmi?Bana o kadar tatlı bakıyor ki .
Uffff!!!
Onu üzmemek için , EVET diyemezdim. Ama HAYIRDA diyemem ....Onu gerçekten çok seviyorum . Ama bunu yapamazdım..
- aşkım iyi misin ??
Dedi . Ben de :
-şuanda Şok'um !!!! Ne diyebilirim ki?
-neden ki aşkım ;) ztn sende benle evlenmek istediğini demiştin.
Can'ım benim demiştim. Ama şimdi değil. Gerçekten sana çok aşığım . Ama olmaz olmaz olamaz...
Ona cevap vermeden ordan kaçtım. Arkamı dönmeden gittim . Yanından kaçmadan önce ona :
- SENİ SEVİYORUM!!!
Dedim ama içim hiç rahat değildi . Ağlayarak kaçtım...
Hemen giderken Mine'yi aradım . Beni almasını istedim . Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum . Can'ım benim onsuz Nasıl yapıcam ben yaa;((Onunla ilgili herşey gözümün önüne geliyordu !
Onunla o kadar mutluydum ki:(
Beni gerçekten çok Mutlu ediyordu.
Mine beni almıştı . Arabaya binince ursanın kuzenini aradım .-naber doğuş
Dedim . Ama hala ağlıyordum.-Noldu sana ALYA kesin kuzenim üzdü Noldu anlat yanın a geleyim.
+ sadece bana evlenme teklifi etti . Ama hazır değilim . Gidip onu Ağvadan alırmısın???
- tabikide ben çıkıyım hemen seni sonra arayacağım .
+ Tmm ursaya bişey deme lütfen.
- Tmm hadi görüşürüz üzülme.
+tşk ederim . By
Onunla konuşmamız böyleydi . Oda iyi birisi benide sever!
Oda minenin kuzeniyle sevgili .onlarda bizim gibi birilerini çok seviyorlar onlar bizim gibi olmasınlar ama ben biliyorum minenin kuzeni kesin evlenme teklifini kabul eder. Çünkü ;Mine'nin kuzeni evlenmeyi çok istiyor. minenin kuzeni benden fazla da büyük değil ama ben daha hala hazır değilim...Ursa suanda nasıldır ?acaba onu çok merak ediyorum .Benden sonra ne oldu acaba? oda beni çok seviyor! Bana neden gittin diye sorunca ben ne diyecektim .! Hala bir cevabım bile yoktu . Ondan ayrılma sebebim evlenmeye hazır olmadığımdı. Gerçekten onu çok seviyorum...
Evet arkadaşlar kısa olmuş olabilir . Ama bu kadar fikir geldi . Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın . Hepiniz öpüldünüz..😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİMSİN (hayalim büyük)
Romanceİki gencin tutkulu aşkı ... Sonrasında olan üzüntüler , sevinçler veee.. Devamı kitapta ;)